گلکسی S6 دنیای شارژ بی‌سیم را متحول خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته یکی از مدیران سامسونگ در قالب پستی بر اهمیت دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند امروزی سخن گفت. امروز در اقدامی مشابه مدیر دیگری از سامسونگ پستی در سایت این شرکت گذاشته و بر اهمیت شارژ وایرلس تاکید کرده است. نکته جالب این است که هر دو نفر در پایان پست خود وعده این قابلیت‌ها با بالاترین کیفیت را در پرچم‌دار جدید سامسونگ داده‌اند.
تبلیغات

هفته گذشته بود که یکی از مدیران ارشد سامسونگ، پست نسبتا طولانی را در وب‌سایت این شرکت قرار داد که  از اهمیت دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند امروزی در آن پست صحبت شده بود و البته این‌ نکته که سامسونگ چطور از زمان معرفی اولین گوشی هوشمند گلکسی S در این مسیر قدم برداشته است. در انتهای این پست این مدیر ارشد سامسونگ قول داد که بهترین و جدیدترین فناوری دوربین در گلکسی S6 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

اما امروز یک مدیر دیگر سامسونگ، پست دیگری را با محوریت شارژ بی‌سیم در وب‌سایت این شرکت قرار داده است. این پست با مقدمه‌ای بر معرفی نیکولا تِسلا و شارژ اِلقایی آغاز می‌شود. در ادامه در مورد مزایایی که باعث می‌شود تا مشتریان به قابلیت شارژ وایرلس علاقه‌مند شوند اشاره می‌کند از جمله این مزایا نیز سهولت استفاده و البته پشتیبانی بیشتر از این قابلیت در آینده نزدیک اشاره شده است.

دکتر سهو پارک از بخش فناوری اطلاعات و موبایل سامسونگ در این زمینه نوشته است:

هدف اصلی این است که قابلیتی فراهم شود تا مصرف کنندگان بتوانند با استفاده از یک داک شارژ وایرلس که با همه ابزارهای هوشمند فعلی  و البته ابزارهایی که در آینده نزدیک خریداری می‌کنند، سازگار است، وسایل خود را شارژ کنند. 

دکتر پارک نیز مانند مدیر دیگر سامسونگ که هفته گذشته پستی در سایت سامسونگ قرار داده بود، مقاله خود را با ذکر یکی از نکاتی که باید از سامسونگ در سال 2015 انتظار داشته باشیم، تمام می‌کند. او اشاره می‌کند:

سال 2015 برای گسترش فناوری شارژ وایرلس سال بسیار مهمی محسوب می‌شود و مشتریان شاهد ایستگاه‌های شارژ بی‌سیم بیشتری در مکان‌های عمومی خواهند بود و در این میان سامسونگ تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با تولید گوشی‌های هوشمند منطبق با این فناوری  قابلیت شارژ وایرلس را گسترش دهد. با ارائه گوشی‌های گلکسی جدید سامسونگ، مردم تمام دنیا وارد دنیای جدید شارژ وایرلس خواهند شد؛ دنیایی که تاکنون تجربه نکرده‌اند.

البته مواردی از این دست در حال حاضر بخصوص در آمریکا وجود دارند؛ جایی که اپراتورها و شرکت‌های مختلف از استانداردهای متنوع شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند. در این میان استانداردهای Qi و A4WP  که خبرهایی از ادغام آنها  هم به گوش می‌رسد در کانون توجه قرار دارند. زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار سال 2015 سامسونگ باقی نمانده و بدون تردید 10 اسفند هم‌زمان با مراسم معرفی، خبرهای مربوط به این گوشی هوشمند را در زومیت به اطلاع شما خواهیم رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات