ساعت‌های هوشمند پِبل رسما از اپلیکیشن‌های اندروید ور پشتیبانی می‌کنند

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
صاحبان ساعت‌های هوشمند پبل حتما از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد که از این پس قادر به اجرای اپلیکیشن‌های تحت سیستم‌عامل اندروید وِر هستند. در واقع این کاربران نه‌تنها امکان اجرای اپلیکیشن‌های تحت پلتفرم پبل را دارند بلکه به سادگی می‌توانند اپلیکیشن‌های اندروید ور را نیز اجرا کنند.
تبلیغات

پبل یکی از موفق‌ترین ساعت هوشمند بازار است. آمار و ارقام نشان می‌دهند که ساعت‌های هوشمند تحت اندروید ور، چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته‌اند؛ اما ساعت‌های پبل از روز اول فروش بسیار خوبی داشته‌اند. با این حال پشتیبانی گوگل از پلتفرم اندروید وِر باعث شده است تا شاهد تولید اپلیکیشن‌های متنوعی در این پلتفرم باشیم. در همین راستا پبل از ماه‌ها قبل تلاش کرد تا امکان اجرای اپلیکیشن‌های تحت اندروید وِر را در ساعت‌های هوشمند پِبل میسر کند. این استارتاپ موفق امروز رسما اعلام کرد که این امکان فراهم شده است.

پبل اولین بار در اواخر سال میلادی گذشته موفق شد به صورت محدود و آزمایشی چند اپلیکیشن تحت اندروید وِر را در ساعت‌های خود اجرا کند. اما حالا امکان اجرای کلیه‌ی اپلیکیشن‌های اندروید وِر در ساعت‌های پبل میسر است.

پبل بر روی تنوع اپلیکیشن‌ها و قیمت رقابتی برای ساعت‌های هوشمند خود کار می‌کند و این دو عامل موجب موفقیت محصولات این شرکت شده‌اند. اپل‌واچ به زودی وارد رقابت می‌شود و ال‌جی نیز ساعت هوشمند جدید خود را با نام Urbane رونمایی کرده است. انتظار داریم در کنگره‌ی جهانی موبایل شاهد رونمایی از گجت‌پوشیدنی بسیاری باشیم که همه‌ی این‌ها به معنی داغ‌تر شدن بازار ساعت‌های هوشمند و دیگر گجت‌های پوشیدنی هستند.

انتظار داریم اپل بخشی از بازار که کمتر درگیر تکنولوژی هستند و عموما کاربران عادی و علاقمند به محصولات اپل را شامل می‌شود در اختیار بگیرد. بخش مهمی از ساعت‌های هوشمند اپلیکیشن‌های مربوط به آن‌ها هستند. حتی اپل نیز در تولید اپلیکیشن‌های واقعا کارآمد برای ساعت‌های هوشمند با مشکل روبرو شده است. شرایط گوگل نیز چندان فرقی نمی‌کند و این کمپانی هم آن‌طور که باید و شاید نتوانسته اندروید وِر را گسترش دهد و برخی از شرکای تجاری گوگل نسبت استفاده از پلتفرم‌های جایگزین اقدام کرده‌اند. با در نظر گرفتن تمام این موارد، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های تحت اندروید ور در ساعت هوشمند پبل باعث محبوبیت بیش از پیش این ساعت‌ها بین علاقمندان تکنولوژی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات