بیانیه مطبوعاتی: ارائه محصولات جدید سامسونگ در نمایشگاه دستاوردهای Forum 2015

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
مطالعه 4 دقیقه
شرکت سامسونگ طی نمایشگاه سال ۲۰۱۵ سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA Forum 2015)، فناوری‌های نسل آتی و ایده‌های این شرکت برای زندگی هوشمندتر را معرفی‌ کرد. ایده‌های سامسونگ برای انجام چنین کاری حوزه‌های مختلفی را از لوازم خانگی تا لوازم صوتی و تصویری، موبایل،‌ دوربین و... در بر می‌گیرد.
تبلیغات

تنفس هوایی پاک و سالم با تهویه هوای سامسونگ

samsungforum-air

سامسونگ در Forum سال 2015 دو محصول مرتبط با سیستم تهویه هوا را به نمایش گذاشته است. دستگاه تهویه هوای جدید مدل AR7500 به گونه ویژه‌ای طراحی شده که از قدرت و کارایی بالایی برخوردار است. این دستگاه همچنین از یک فناوری مبدل دیجیتال کارآمد برخوردار است. از جهت کیفیت هوا نیز طراحی انحصاری «دکتر ویروس» سامسونگ از طریق یک فناوری نوآورانه تصفیه هوا و خنثی‌سازی عوامل آلودگی هوا تا میزان 99 درصد، خانواده‌ها را از تنفس هوایی سالم و پاک، ایمن و آسوده می‌سازد. هواساز مدل AX7000 نیز از دیگر محصولات جدید سامسونگ است. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که حتی اگر در برابر دیوار قرار داده شود، هوا را به شکل مؤثری به داخل می‌مکد زیرا مکش هوا از قسمت جلوی پنل صورت می گیرد. فن‌های دو موتوره با دو سیستم فیلتر کردن پنج مرحله‌ای، هر کدام با فیلتر‌های HEPAPro، هوایی سالم و پاک تولید کرده و آن را از طریق جریان هوای سه‌ مسیره، پخش می‌کند.

زمان کمتر برای طبخ غذا با اجاق برقی هات بلاست

اجاق برقی هات بلاست (Hot Blast) مدل MW8000J سامسونگ، با کاهش ۵۰ درصدی زمان پخت، آخرین نوآوری در آشپزخانه هوشمند است. در این اجاق برقی، هوای داغ و قدرتمند، به طور سریع از طریق 60 حفره تعبیه شده، مستقیماً به زیر غذا دمیده می‌شود. این باد گرم از یک دستگاه فن با قطر 154 میلی‌متر تولید می‌شود که 1.6 بار بزرگ‌تر از اجاق برقی‌های قدیمی است. این اجاق همچنین به یک دستگاه کباب‌پز (PowerGrill Duo) قدرتمند 2250 واتی مجهز شده است که به خانواده‌ها اجازه می‌دهد از کباب کردن کامل‌تر و سریع‌تر غذا لذت ببرند. این اجاق بر خلاف ظاهر‌ش، به لطف فضای بهینه‌سازی شده، توانایی طبخ حجم بیشتری از غذا را نسبت به مدل‌های قبلی دارد. ابعاد درونی این اجاق نسبت به اجاق‌های مایکروویو بزرگ‌تر هستند و قطر ظرف داخلی آن 380 میلی‌متر است که باعث ظرفیت 35 لیتری آن می‌شود. به همین سبب طبح غذا در حجم‌های زیاد، حتی یک پیتزای بزرگ برای کل خانواده، به آسانی میسر شده است.

به اشتراک گذاشتن فوری عکس با دوربین‌های NX500

samsungforum-nx500

سامسونگ با دوربین جدید NX500 خود که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است، امکان بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین امکانات دوربین در زندگی روزمره را برای کاربران فراهم کرده است. با بهره‌گیری از بهترین پردازشگر تصویر در این رده، سیستم جدید فوکوس اتوماتیک دوگانه و حسگرهای ۲۸ مگا پیکسلی مدل BSI APS-C سامسونگ، NX500 دوربینی مناسب برای استفاده روزمره است. حسگرهای BSI در مقایسه با حسگرهای معمول CMOS، میزان نویز را، از طریق باز نگاه داشتن مسیر میان لنز و حسگر و رساندن نور بیشتر به هر پیکسل و کاهش ضریب سیگنال به نویز، کاهش می‌دهند. بنابراین کیفیت عکس‌های کاربران دوربینNX500 ، حتی در شرایط نور کم، افت نخواهد کرد. جا دادن کارآیی‌ها و امکانات اصلی دوربین NX1 در یک دوربین با قابلیت حمل راحت، باعث شده هیچ لحظه حساسی از دست نرود. دوربین NX500 با اندازه یک کف دست از آخرین امکانات ارتباطی همچون بلوتوث و وای‌فای برخوردار است و به استفاده کنندگان این امکان را می‌دهد تا از ارتباط بی‌سیم پیشرفته و همچنین امکان به اشتراک گذاشتن فوری عکس‌های گرفته شده استفاده کنند.

ورود سرعت و تمرکز بیشتر به کسب و کار، با چاپگرهای جدید

سامسونگ در این نمایشگاه همچنین عرضه 10 مدل چاپگر چندکاره (Multi-Function Printer - MFP) را در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا اعلام کرده است. چاپگرهای چندکاره اولین چاپگرهای مجهز به سیستم عامل اندروید در نوع خود هستند. چاپگرهای اندرویدی جدید، به عنوان بخشی از پیشنهادات سامسونگ برای چاپگر مناسب محیط‌های فناوری اطلاعات و دفاتر هوشمند، از امکانات رابط کاربری هوشمند سامسونگ برخوردار هستند، به گونه‌ای که بدون نیاز به یک کامپیوتر، با قابلیت تطبیق با نیازهای مختلف به خدمت گرفته می‌شوند. عرضه سری چاپگرهای چند کاره Smart MultiXpress سامسونگ، هم کارآیی و بازدهی مشتریان تجاری را افزایش می‌دهد و هم به لطف جایگزینی پردازشگر تک هسته‌ای یک گیگاهرتزی با پردازشگر دو هسته‌ای یک گیگا هرتزی، سرعت پردازش اسناد را تا 1.5 برابر بالا می‌برد و به کاربران متعدد امکان می‌دهد تا بدون اختلال، اسناد حجیم را چاپ یا اسکن کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات