گوگل اپلیکیشن Odysee را برای تقویت گوگل پلاس خرید

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل هنوز از شبکه‌ی اجتماعی خود، گوگل پلاس ناامید نشده و در راستای تقویت هر چه بیشتر سرویس اجتماعی خود، اپلیکیشن Odysee را مال خود کرده است.
تبلیغات

براساس اخبار منتشر شده، گوگل دیروز اپلیکیشن Odysee را برای تقویت هر چه بیشتر شبکه‌ی اجتماعی خود، گوگل‌پلاس خریداری کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از تصاویر موجود روی گوشی‌های‌هوشمند یا کامپیوتر پشتیبان گرفت. با توجه به خرید این سرویس توسط گوگل، Odysee اعلام کرده که ارائه‌ی خدمات تحت نام خود را از روز ۲۳ فوریه متوقف خواهد کرد. تیم توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن ادیسه در ادامه‌ی راه خود با تیم گوگل‌پلاس در غول جستجو ادغام خواهند شد. به طور حتم این تیم در گوگل پلاس در حوزه‌هایی نظیر همگام‌سازی تصاویر یا فناوری‌های مربوط به اشتراک‌گذاری به کار مشغول خواهند شد.

خرید اپلیکیشن ادیسه در ادامه‌ی خرید دیگری از جانب غول جستجو است. گوگل چندی پیش نیز سرویس رای‌گیری Polar را مال خود کرد که مدت کوتاهی پس از تصاحب این سرویس شاهد اضافه شدن قابلیت رای‌گیری به گوگل‌پلاس بودیم. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا خرید‌های گوگل می‌تواند گوگل‌پلاس را هم سطح با سایر شبکه‌های اجتماعی قرار دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات