اندروید 5.1 آبنبات چوبی بزودی برای دستگاه‌های اندروید وان منتشر می‌شود

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
اندروید آبنبات چوبی نسخه 5.1 به زودی برای سه دستگاه مبتنی بر Android One منتشر خواهد شد. اولین کشوری که دستگاه‌های مبتنی بر اندروید وان آن قرار است اندروید آبنبات چوبی را دریافت کند، اندونزی است.
تبلیغات

سایت Android.com امروز در صفحه کشور اندرونزی سه دستگاه را با نام‌های Evercoos One X ،Evercoos One X و Nexian Journey برای دریافت اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی اعلام کرده است. پروژه اندروید وان سال پیش توسط گوگل معرفی شد و قرار است نسخه‌ای سبک شده و خالص از اندروید به گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت در کشور‌های در حال توسعه بیاورد.

androidpit-android-one-lollipop-5-1

گوگل رسما مسئولیت ارائه بروزرسانی برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید وان را به عهده گرفته و حالا برای عمل به آن قرار است آخرین نسخه از اندروید را همراه با بهبود‌ها و رفع نقص‌های مختلف به این دستگاه‌ها بیاورد. گفته می‌شود این نسخه از اندروید می‌تواند عمر باتری را افزایش دهد، حافظه رم دستگاه را بهتر مدیریت کند و البته طراحی متریال را به این گوشی‌های هوشمند بیاورد. 

متاسفانه وب‌سایت رسمی اندروید تاریخ انتشار نهایی برای دستگاه‌های اندروید وان را اعلام نکرده است اما اندروید پلیس می‌گوید از فردا بروزرسانی دستگاه‌ها آغاز می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات