سامسونگ دعوتنامه مراسم ۱۱ اسفند خود را ارسال کرد؛ نشانه‌ای از طراحی منحنی

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ ارسال دعوتنامه‌ی مراسم پیش از نمایشگاه MWC خود را آغاز کرد. این دعوتنامه به وضوح اشاره به دستگاهی با طراحی منحنی دارد که قرار است در رویداد ۱۱ اسفند این شرکت معرفی شود.
تبلیغات

سامسونگ ارسال دعوتنامه‌های مراسم Unpacked خود را آغاز کرد. از مدت‌ها پیش شایعات از این مساله حکایت کرده‌اند که سامسونگ طی این مراسم از پرچمدار جدید خود موسوم به گلکسی اس 6 رونمایی خواهد کرد. نکته‌ای که از تصویر این دعوتنامه می‌توان استنباط کرد، اشاره‌ی واضح به طراحی منحنی است که عبارت «What’s Next» در زیر آن جای گرفته است. در گوشه‌ی سمت راست-پایین دعوتنامه نیز علامت مراسم سالانه‌ی Unpacked سامسونگ خودنمایی می‌کند.

ممکن است اشاره‌ به طراحی منحنی در تصویر، نمایانگر وجود نسخه‌ای از گلکسی اس  6  با نمایشگر خمیده نظیر نوت اج باشد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که گلکسی اس 6 اصلی، از المان طراحی خمیده برخوردار باشد. در هر صورت در این مرحله بجز گمانه‌زنی چاره‌ی دیگری نداشته و برای اطلاع از تمام جزئیات باید به انتظار مراسم بنشینیم.

گلکسی اس 5 در سال پیش در جلب نظر کاربران به آن میزان که انتظار می‌رفت موفق عمل نکرد. با در نظر گرفتن شرایط فعلی سامسونگ و فشارهایی که بر دوش این شرکت وارد آمده، باید دید گلکسی اس 6 که وعده‌ی ساخت آن از صفر داده شده بود چگونه ظاهر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات