Outlook و تقویم جدید برای دستگاه‌های قابل‌حمل معرفی شدند

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
ردموندی‌ها امشب خبرهای فراوان و جالبی را با خود به کنفرانس اختصاصی‌شان آورده‌اند که یکی از مهمترین این خبرها عرضه‌ی نسخه‌ی جدید کلاینت چک‌کردن ایمیل مایکروسافت یا همان Outlook معروف و البته تقویم جدید این کمپانی است.
تبلیغات

Outlook مایکروسافت معمولاً با استقبال کمی از سوی کاربران خصوصاً کاربران تلفن‌های هوشمند مواجه می‌شد و این کمپانی با درک این نقیصه، سعی کرده با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید و کامل‌تر این برنامه، نیازهای مخاطبین خود را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد. 

نسخه‌ی جدید Outlook برای تمامی دستگاه‌ها یعنی رایانه‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند ارائه خواهد شد و این موضوع در راستای یکپارچه‌سازهای صورت گرفته در همه‌ی عرصه‌ها از سوی مایکروسافت برآورد می‌شود.

microsoft-windows-10-outlook

اوت‌لوک جدید تمامی قابلیت‌های Word را در خود جای داده است و این موضوع می‌تواند تجربه‌ی شیرین‌تری از نوشتن و ارسال ایمیل را برای کاربران رقم بزند.

حالا کاربران اوت‌لوک نیز می‌توانند همانند کاربران جیمیل از ژست‌های حرکتی برای کنترل و مدیریت هر چه بیشتر و بهتر بر روی ایمیل‌های خود بهره بگیرند. شما می‌توانید با لمس صفحه و کشیدن ایمیل به سمت چپ نامه‌ی مورد نظر را حذف کنید.

اما تقویم مایکروسافت نیز به روز شده و این امیدواری وجود دارد که بالاخره نظرات کاربران ایرانی نیز برای اضافه‌شدن تقویم فارسی مورد توجه ردموندی‌ها قرار بگیرد.

microsoft-windows-10-calendar

تقویم جدید برای استفاده در انواع صفحه‌نمایش با سایزهای متفاوت بهیهنه شده و به نوعی واکنش‌گراتر از قبل عمل می‌کند. رابط کاربری مترو در تقویم جدید، جلوه و ظاهری زیبا را به آن بخشیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات