قابلیت ذخیره‌ی ضمیمه‌ی ایمیل در وان‌درایو به Outlook اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با بروزرسانی سرویس Outlook ٬ امکان ذخیره‌ی ضمیمه‌ی ایمیل‌های دریافتی را بصورت مستقیم به وان‌درایو اضافه کرد. بنابراین هم‌اکنون می‌توان ضمیمه‌ی ایمیل‌ها را مستقیما در وان‌درایو ذخیره کرد.
تبلیغات

مایکروسافت با اعلام اضافه شدن قابلیت ذخیره‌ی ضمایم ایمیل‌ها بصورت مستقیم به وان‌درایو، اعلام کرده که این ویژگی از جمله‌ی درخواست‌هایی است که کاربران بسیاری خواستار اضافه شدن آن بودند. در طول هفته‌ای که گذشت شماری از کاربران اضافه شدن چنین ویژگی را خبر داده بودند که بالاخره دیروز مایکروسافت با بروزرسانی بین‌المللی سرویس ایمیل خود، رسما از این ویژگی رونمایی کرد.

OutlookInt 1

 همانطور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، با کلیک روی Save to OneDrive تمام ضمیمه‌های یک ایمیل در وان‌درایو به فولدری در سرویس ابری مایکروسافت با عنوان Email Attachments اضافه خواهند شد. در صورتی که می‌خواهید فقط تعداد مشخصی از ضمیمه‌های دریافت شده را در وان‌درایو ثبت کنید کافی است با کلیک راست روی آن و انتخاب ذخیره در وان‌درایو، فقط ضمیمه‌ی مورد نظر را ذخیره کنید.

OutlookInt 2

پس از آنکه فایل‌های مورد نظر در وان‌درایو ذخیره شد، می‌توان به طرق مختلف به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. مایکروسافت رفته‌رفته سرویس‌های خود را جذاب‌تر از پیش می‌کند. گوگل سال ۲۰۱۳ امکان ذخیره‌ی ضمیمه‌ی ایمیل‌های دریافتی در جی‌میل را به درایو خود اضافه کرد.مایکروسافت با اشاره به این نکته که سرویس‌های ذخیره‌ی ابری امکان دسترسی کاربران را به فایل‌های مورد نیاز از هر ابزار در هر مکانی فراهم می‌کنند، این ویژگی را به سرویس ایمیل خود افزوده است. البته می‌توان به ضمیمه‌ی هر ایمیلی از طریق خود سرویس ایمیل نیز دسترسی پیدا کرد، اما در صورتی که صندوق ورودی رفته‌رفته شلوغ شود، استفاده از سرویس ابری بسیار منطقی‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات