با استفاده از آداپتور Zolt، علاوه بر لپ‌تاپ دو گجت دیگر را هم شارژ کنید

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
علاوه بر کمپانی‌های بزرگ حاضر در CES، استارت‌آپ‌ها و کمپانی‌های کوچک نیز محصولات کاربردی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. Zolt آداپتوری است که علاوه بر اتصال به لپ‌تاپ امکان شارژ گجت‌ها را نیز از طریق دو پورت USB امکان‌پذیر می‌کند.
تبلیغات

 با استفاد از آداپتور ۷۹.۹۹ دلاری زولت می‌توان انواع پی‌سی را به برق شهری وصل کرد و در عین حال نیز دو گجت دیگر را با استفاده از پورت USB شارژ نمود.این آداپتور برای شارژ پی‌سی‌ها توسعه یافته است، اما می‌توان با استفاده از یک آداپتور ۳۰ دلاری، MagSafe را نیز به آن متصل کرد.

قابلیت‌های این آداپتور تنها به این دو مورد خلاصه نمی‌شود. این آداپتور قادر است تا ۹۰ درجه بچرخد که این موضوع برای انعطاف‌پذیری سیم‌های متصل شده بسیار مناسب است. با استفاده از قابلیت چرخش ۹۰ درجه، می‌توان براحتی از سایر پریز‌های موجود در کنار پریزی که این آداپتور متصل شده نیز استفاده کرد. در صورتی که لپ‌تاپی را به این آداپتور متصل نکنیم، می‌توان از سه پورت USB برای شاٰرژ استفاده کرد.

ZoltInt

از جمله‌ی ویژگی‌‌های شاخص این آداپتور باید به ابعاد و وزن آن اشاره کرد. ارتفاع این آداپتور ۷ سانتی‌متر و وزن آن نیز ۸۰ گرم است که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای حمل و نقل به جای آداپتور اصلی لپ‌تاپ تبدیل می‌کند. این آداپتور قادر است با انواع ولتاژهای شهری کار کند که یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این آداپتور است.

پیش از این و در جریان نمایشگاه سال گذشته نیز محصولی مشابه زولت با عنوان FinSix معرفی شده بود، اما FinSix‌ هیچ‌گاه راهی به سوی بازار پیدا نکرد. زولت برای عرضه‌ی این محصول به بازار در بهار سال جاری میلادی برنامه‌‌ریزی کرده است. این کمپانی اعلام کرده که محصول خود را به‌همراه سیم ۱۸۲ سانتی‌متری برای لپ‌تاپ‌های ایسر، ایسوس، دل، اچ‌پی، لنوو و سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد کرد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات