رهکارهای تجاری سامسونگ برای هوشمندسازی رستوران‌ها و خرده فروشی‌ها

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در جدیدترین همایش خود در تهران به معرفی دستاوردها و راه‌حل‌های نوین در صنایع مختلف کسب‌وکار از جمله خرده فروشی، رستوران‌ها و مراکز تجاری پرداخت. با زومیت همراه باشید تا با راه‌حل‌های سامسونگ برای این نوع از تجارت‌ها آشنا شوید.
تبلیغات

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان به شکلی موثرتر کالاها، خدمات و اطلاعات مربوط به آنها را با مخاطبان و مشتریانی که به نحوی نقش سفیران برند شما را بازی می‌کنند، ارائه کنید و چه‌طور از تکنولوژی برای برقراری ارتباط متقابل با آنان بهره ببرید؟

امروزه تکنولوژی‌های جدید ارتباطی بر تصمیم‌گیری افراد در خرید محصولات مختلف از پوشیدنی‌ها و خوردنی‌ها گرفته تا محصولات لوکس و خدمات گوناگون تاثیر می‌گذارند. نحوه آگاهی آنان از جزئیات و برتری‌ برندها و شرکت‌های مختلف ارائه‌کننده این محصولات و خدمات با ابزارهای جدید ارتباطی سرعت و کیفیت بیشتری پیدا کرده است.

نمایشگر مخصوص فروشگاه ها

دیجیتال ساینیج‌ها (Samsung Digital Signage) که از جدیدترین ابزارهای مورد استفاده در مراکز خرید و فروشگا‌ه‌ها هستند، به برند‌ها فرصت می‌دهند با به‌کارگیری روش‌های جدید، نظر مشتریان خود را جلب کنند. این محصولات برای نمایش اطلاعات گوناگون در مکان‌های مختلفی همچون مراکز خرید، بانک‌ها، فرودگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و با امکان پخش تصاویر با رنگ‌های درخشان و کیفیت بالا، توجه بینندگان را در فضای شلوغ و پر هیاهوی تجاری به خود جلب می‌کنند. نمایشگرهای تجاری سامسونگ اطلاعات، تبلیغات و انواع فرمت‌های پیام‌رسانی را با بهره‌گیری از توانایی‌های مختلف و متنوع چند رسانه‌ای، صوتی و تصویری به مخاطب منتقل می‌کند.

سامسونگ معتقد است بسیاری از فروشندگان به دلیل عقب ماندن از تکنولوژی‌های جدید ارتباطی حوزه خرید و فروش، با مشکل عدم آگاهی مشتریان از محصولات مواجه‌اند. مشتریان امروز، مشتریانی قدرت‌یافته و تجربه‌محور هستند که به دنبال تجربه کیفی محصول مورد نظرشان به بهترین شکل ممکن هستند و می‌توانند با کانال‌های گوناگونی مثل گجت‌ها و تلفن‌های هوشمندشان، به اطلاعات خرید و محتوای دیجیتالی مانند سایت‌های بررسی محصول به سرعت دسترسی داشته باشند.

سامسونگ همچنین راه‌حل جامعی را برای رستوران‌ها در نظر گرفته است. نمایشگرهای LFD این شرکت از نمایش و انتخاب منو تا نمایش تبلیغات را برای رستوران‌ها مدیریت می‌کنند.

نمایش منوی رستوارن در ورودی با امکان پخش تبلیغات

به عنوان مثال مشتری می‌تواند از طریق نمایشگر لمسی که در ورودی رستوران قرار می‌گیرد نه تنها منوی غذا را مشاهده کرده بلکه سفارش غذای مورد نظر خود را نیز ارسال کند.

رستوران هوشمند

نمایشگرهای در نظر گرفته شده برای این رستوران‌ها از طریق یک پلتفرم نرم‌افزاری امکان  تغییر منو و تبلیغات را میسر می‌کند. مدیر رستوران می‌تواند از راه دور و به کمک اپلیکیشن موبایل در نظر گرفته شده برای این سیستم، علاوه بر تغییر قیمت یا تغییر منو، بر روی تبلیغات در حال پخش نیز کنترل داشته باشد. برای انجام این امور نیازی به حضور در رستوران نیست، همه‌ی کارها از  راه دور قابل انجام هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات