رئیس بخش لوازم خانگی ال‌جی در پی تخریب لباس شویی سامسونگ در IFA ممنوع‌الخروج شد

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
در سال‌های اخیر مجادلات بسیاری بین کمپانی‌های مختلف فعال در زمینه‌ی فناوری در گرفته، اما مشکلی که اخیرا بین دو غول کره‌ای حادث شده یکی از عجیب‌ترین موارد است. یکی از متخصصین ال‌جی به‌دلیل تخریب لباس‌شویی سامسونگ در غرفه‌ی این کمپانی در IFA 2014 تحت پیگرد قرار گرفته و ممنوع‌الخروج شده، بطوریکه احتمالا نمایشگاه CES 2015 را از دست خواهد داد.
تبلیغات

کمپانی سامسونگ، جو سئونگ جین، رئیس بخش تولید لوازم خانگی ال‌جی را به جرم تخریب لباس‌شویی این کمپانی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA تحت تعقیب قرار داده است. این متخصص هم اکنون ممنوع‌الخروج بوده و احتمالا نمایشگاه CES را به همین دلیل از دست خواهد داد.

سامسونگ برای اثبات ادعای خود تصاویر مربوط به دوربین‌های مدار بسته را نیز در اختیار دادگاه قرار داده است. براساس تصاویر دوربین‌های مدار بسته، جو سئونگ به‌همراه شماری دیگر از افراد پس از ورود به فروشگاه سامسونگ، لباس شویی Crystal Blue این کمپانی را با ضربات پا مورد هدف قرار می‌دهند تا اینکه در لباس‌شویی از جا کنده می‌شود.

ال‌جی پاسخ خود را از طریق وال‌استریت ژورنال داده است. این کمپانی یکی از نقاط ضعف ماشین لباس‌شویی سامسونگ را کیفیت پایین لولای مورد استفاده برای اتصال در به بدنه‌ی اصلی خوانده است.

براساس اطلاعات منتشر شده این اولین باری نیست که سامسونگ از ال‌جی شکایت می‌کند. پیش از این نیز سامسونگ شکایت‌هایی را به خاطر تخریب محصولات و نسبت دادن اتهامات دروغین تسلیم دادگاه کرده است.

حال ال‌جی در انتظار رای دادگاه است تا حضور یا عدم حضور وی در لاس‌وگاس مشخص شود. جو سئونگ تلاش‌های فراوانی را برای حضور پررنگ بخش تولید لوازم خانگی ال‌جی در CES انجام داده و نبود وی می‌تواند مشکلاتی را برای ال‌جی ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات