سرعت 95 مگابایت در ثانیه در نسل جدید کارت‌های حافظه مقاوم اپیسر UHS-I U3

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
اپیسر جدیدترین کارت‌های حافظه با استاندارد ذخیره‌سازی UHS-I U3 را معرفی کرده است. این‌سری از کارت‌های حافظه از گروه کارت‌های SDXC و microSDHC بوده و برای حرفه‌ای‌های عکاسی و تصویربرداری و کسانی که سرعت‌بالای ذخیره‌سازی در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند برایشان مهم است، طراحی و ساخته‌ شده است.
تبلیغات

استفاده از استاندارد UHS-I U3 در انتقال اطلاعات، باعث شده تا سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب به 95 و 85 مگابایت در ثانیه برسد. سرعت بالای انتقال اطلاعات در کنار حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت، علاقه‌مندان به فیلم‌برداری سه‌بعدی یا فیلم‌برداری با رزولوشن 4K که حجم زیادی از فضای ذخیره‌سازی را می‌طلبد، باعث شده تا این سری از کارت‌های حافظه گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران ابزارهای پیشرفته امروزی باشد. علاوه بر سرعت و ظرفیت بسیار بالا، کارت‌های حافظه جدید Apacer UHS-I U3 برای استفاده در شرایط دشوار نیز آبدیده هستند که باعث می‌شود حیطه استفاده از این سری محصولات افزایش یابد.

SD

عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای، برای ثبت سریع لحظه‌ها و حفظ کیفیت بالا، به ابزارهای ذخیره‌سازی پرسرعت و باثبات نیاز دارند تا بتوانند محتوای مورد نظرشان را با خیال راحت ذخیره کنند. نسل جدید کارت‌های حافظه اپیسر گزینه‌ای مناسب برای استفاده در دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری جدید است که قابلیت فیلم‌برداری 4K یا ثبت تصاویر با فرمت RAW (فرمت خام ثبت عکس) را دارند. انتقال اطلاعات ذخیره‌شده از روی کارت حافظه به سیستم‌های مجهز به پورت‌های پرسرعت نیز همچنان با سرعت‌بالا صورت خواهد گرفت و در زمان صرفه‌جویی خواهد کرد.

استفاده از استاندارد جدید SDXC باعث شده تا اپیسر بتواند حجم این‌سری از کارت‌های حافظه را به 128 گیگابایت افزایش دهد. تمامی دستگاه‌ها و ابزارهایی که توانایی پشتیبانی از این استاندارد را دارند، می‌توانند کارت‌های حافظه جدید اپیسر را شناسایی کرده و از ظرفیت بالا و سرعت انتقال اطلاعات بالای آن بهره‌مند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات