زومجی عضو جدید خانواده‌ی ما: بازی زیر ذره‌بین

یک‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
زومجی یک وب‌سایت است؛ وب‌سایتی از خانوده‌ی ما، خانواده‌ای که زومیت نیز عضوی از آن است. در زومجی دنیای بازی را به شکلی متفاوت و در قالبی مدرن، پوشش خواهیم داد. اگر به بازی‌های ویدویی و رویدادهای پیرامون آن علاقمند هستید، زومجی همان جایی است که از دیدن آن شگفت‌زده خواهید شد.
تبلیغات

پیش‌بینی می‌شود صنعت بازی‌های ویدیویی از یک تجارت ۶۷ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۳ به یک صنعت ۸۲ میلیارد دلاری در ۲۰۱۷ تبدیل شود. این در حالی است که درآمد جهانی صنعت فیلم (فروش DVD و بلیط سینما) در سال ۲۰۱۰ تقریبا ۹۴ میلیارد دلار تخمین زده شده که از سال ۲۰۰۱ و پس از بحران اقتصادی با ۱۷ درصد کاهش روبرو بوده است. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای اینکه به تماشای فیلم بپردازند خود کاراکتر اصلی داستان را هدایت کنند. بازی‌های ویدیویی از هر نظر آنقدر قوی شده‌اند که به یک سرگرمی تمام عیار تبدیل شوند. حالا دیگر فرقی نمی‌کند چند سال داشته باشید، بازی برای هر سنی می‌تواند سرگرم کننده باشد.

 در زومجی قرار است دنیای بازی را زیر ذره‌بین برده و با نگاهی نو به آن بپردازیم. هدف ما ارائه سریع، صحیح و دقیق محتوای مرتبط با بازی است و در کنار آن قصد داریم سرویس‌هایی را در این حوزه ارائه کنیم که تا پیش از این به صورت اصولی و حرفه‌ای به آن پرداخته نشده و حتی شاهد آن‌ نبوده‌اید.

در زومجی، دنیای بازی توسط خوره‌های بازی در قالبی متفاوت پوشش داده می‌شود. زومجی بخشی از خانواده‌ای است که اعضایی همچون زومیت و جواب ۲۴ دارد. تجربه‌ی زومیت به زومجی کمک می‌کند تا مطالب غنی‌ و با ارزشی را در زمان مناسب منتشر کند و همواره به دنبال بهبود کیفیت باشد.

از ابتدای مهر ماه کار بر روی زومجی را شروع کردیم و موفق شدیم با کمک نویسندگان با تجربه در حوزه‌ی بازی، بستر لازم را فراهم کنیم. امروز، ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳،  زومجی رسما شروع به کار می‌کند. در زومجی تلاش کرده‌ایم تا دسترسی به بخش‌های مختلف سایت را به سادگی در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد مشاهده‌ی اخبار را دارید یا مایل به تماشای ویدیو هستید یا بدنبال بررسی یک بازی خاص می‌گردید، به راحتی از طریق بخش مربوطه به محتوای مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت.

در زومجی مقالات و محتوای مربوط به هر پلتفرم بصورت جداگانه دسته بندی شده‌اند. مثلا اگر دنبال اخبار و مقالات مرتبط با ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۴ یا PC باشید یا تنها مایل به دنبال کردن مطالب مرتبط با دنیای موبایل هستید به راحتی می‌توانید از طریق شاخه‌ی پلتفرم، محتوای مد نظر خود را بیابید.

زومجی انجمن یا فروم ندارد اما اگر در هر زمینه‌ی پرسشی در ذهن دارید، جواب ۲۴ مکان مناسبی برای مطرح کردن آن‌ است.

حالا نوبت بازی است، هرچند از هفته‌ها پیش کار را شروع‌ کرده‌ایم اما بی‌نهایت هیجان زده هستیم تا روزهای پیش رو را شاهد باشیم. در این راه بی‌شک، بدون یاری شما عزیزان، موفقیتی میسر نخواهد شد، پس ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری دهید.

از وب سایت زومجی دیدن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات