ایسوس مانیتور کوانتوم دات ROG Swift PG35VQ را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۷ محصولات متنوعی را برای گیمرها معرفی کرده که یکی از این محصول مانیتور ROG Swift PG35VQ است.
تبلیغات

لپتاپ گیمینگ جدید ایسوس که در تایپه و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ معرفی شده است، مانیتور ROG Swift PG35VQ نام دارد. خوشبختانه این مانیتور علاوه بر پشتیبانی از G-Sync انویدیا قادر به نمایش تصاویر با ۲۰۰ هرتز است.

مانیتور ۳۵ اینچی فوق عریض ایسوس، نسبت تصویر ۲۱:۹ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. رزولوشن این مانیتور ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ بوده و پنل آن از نوع کوانتوم دات انتخاب شده است.

ROG Swift PG35VQ

این مانیتور با پشتیبانی از HDR10 و ارائه تصاویر با روشنایی ۱۰۰۰ نیت گزینه‌ی مناسبی برای گیمرهای حرفه‌ای محسوب می‌شود. این مانیتور با داشتن ۵۱۲ ال‌ای‌دی قادر به ارائه تصاویری با روشنایی بالا خواهد بود. حاشیه‌های اندک در این مانیتور گیمینگ زیبایی آن را دو چندان کرده است.

ایسوس یک مدل دیگر از این سری مانیتورها را در لیست مانیتورهای گیمینگ خود دارد؛ ROG PG348Q یک مانیتور ۳۴ اینچ با نمایشگر خمیده است. رزولوشن این مانیتور ایسوس نیز ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ بوده و از G-Sync هم پشتیبانی می‌کند، با این حال خبر از پشتیبانی HDR و کوانتوم دات در آن نیست.

در پست منتشر شده توسط انویدیا تاریخ عرضه‌ی مانیتورهای ROG Swift PG35VQ ایسوس و Predator X35 ایسر سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷ اعلام شده است. هنوز جزئیات، زمان عرضه و قیمت این محصول جدید مشخص نیست و باید تا ماه‌های آینده صبر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات