لنوو سری جدید لپ تاپ‌ ایدیاپد را به‌زودی عرضه می‌کند

یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لنوو سری جدید لپ‌تاپ‌های خود از خانواده‌‌ ایدیاپد را ماه آینده میلادی عرضه می‌کند. سری جدید این لپ‌ تاپ‌ علاوه بر ارتقاء سخت‌افزاری، تغییراتی در طراحی و تنوع رنگی داشته است.
تبلیغات

لنوو یکی از بازیگران شاخص در بازار لپ‌تاپ‌ محسوب می‌شود، این شرکت با تنوع مناسب محصولات خود بخش بزرگی از بازار لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز را در اختیار دارد. حال این غول چینی به دنبال بروزرسانی لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی ایدیاپد و فلکس است. در یک نگاه کلی به طراحی این لپ‌تاپ‌های جدید متوجه خواهید شد با محصولاتی صیقلی‌تر و متنوع‌تر از نظر رنگ‌بندی روبه‌رو هستیم.

ideapad 320

سه عضو جدید سری ایدیاپد مدل‌های ۳۲۰، ۳۲۰ اس و ۷۲۰ اس هستند. اقتصادی‌ترین عضو جدید ایدیاپد ۳۲۰ (IdeaPad 320) است که با صفحه‌نمایش‌های ۱۵.۶ تا ۱۷.۳ اینچی قرار است به بازار عرضه شود. بهترین مدل ایدیاپد ۳۲۰ با پردازنده‌ی نسل هفتم Core i7‌ و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ‌ اقتصادی‌ پردازنده‌ی گرافیکی مجزا نخواهد داشت. خوشبختانه لنوو از درگاه USB نوع C نیز در این لپ‌تاپ‌ استفاده کرده است؛ از این درگاه برای شارژ کردن لپ‌تاپ نمی‌توان استفاده کرد.

مدل ۱۵.۶ اینچی ایدیاپد ۳۲۰ با دو نوع صفحه‌نمایش لمسی و غیر لمسی به فروش خواهد رسید. لنوو حسگر اثر انگشت را به‌عنوان یک ویژگی اختیاری در این مدل قرار داده است. مدل‌های پایه‌ی ایدیاپد ۳۲۰ با صفحه‌نمایش‌های ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی به ترتیب ۴۴۰ و ۴۹۰ دلار قیمت دارند. برای خرید مدل ۱۵.۶ اینچی پایه با صفحه‌نمایش لمسی باید ۵۰ دلار بیشتر نسبت به مدل غیر لمسی هزینه کرد.

لنوو مدل ایدیاپد ۳۲۰ اس (IdeaPad 320S) را برای کاربران مشکل‌پسندتر در نظر گرفته است. این مدل با صفحه‌نمایش ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی و پردازنده گرافیکی GeForce GT940MX عرضه خواهد شد. بهترین مدل ایدیاپد ۳۲۰ اس به پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل Core i7 و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است. مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی برای مشخصات سخت‌افزاری پایه به ترتیب ۷۴۰ و ۷۵۰ دلار قیمت خواهند داشت.

لپتاپ لنوو

ایدیاپد ۷۲۰ اس (IdeaPad 720S) گران‌ترین عضو جدید این خانواده محسوب می‌شود؛ این لپ‌تاپ قرار است با قیمت پایه ۹۷۰ دلار، به‌مانند دو مدل دیگر از ماه آینده‌ی میلادی وارد بازار شود. این لپ‌تاپ‌ هم به‌مانند برادر ارزان‌تر خود از GeForce GT940MX استفاده می‌کند. بهترین مدل ایدیاپد ۷۲۰ اس با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی PCIe به بازار خواهد آمد. USB نوع C همراه با تاندربولت و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصات ایدیاپد ۷۲۰ اس به شمار می‌آیند.

فلکس ۵

لنوو در محصولات جدیدش به فکر دوستداران لپ‌تاپ‌ تبدیل شونده نیز بوده است. لپ‌تاپ فلکس ۵ (Flex 5) در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی عرضه می‌شود و نمایشگر آن قابلیت چرخش و قرارگیری در زوایای مختلف دارد. صفحه‌نمایش لمسی این مدل را می‌توان از نوع 4K نیز انتخاب کرد. بهترین مدل فلکس ۵ به پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل Core i7 و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز است و امکان انتخاب بین پردازنده گرافیکی مجزا و پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل برای کاربر فراهم است.

y920 لنوو

لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو نیز میزبان یک عضو جدید خواهند بود؛ این عضو جدید لنوو Y920 نام دارد و از پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GTX 1070 با هشت گیگابایت رم از نوع GDDR5 بهره می‌برد. لنوو برای این لپ‌تاپ ۴.۵ کیلویی برچسب قیمت ۲۷۰۰ دلاری در نظر گرفته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات