اتودسک و SAP اپ‌های خود را به ویندوز استور می‌آورند

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در جریان کنفرانس Build 2017 اعلام کرده است که دو شرکت بزرگ اتودسک و SAP به دنبال عرضه‌ی اپ‌های خود روی ویندوز استور هستند.
تبلیغات

چند روز پیش بود که مایکروسافت از آمدن اسپاتیفای به ویندوز استور و رایانه‌های شخصی خبر داد. تابستان گذشته کمپانی بزرگ اتودسک، اپ SketchBook خود را که مبتنی بر پلتفرم یونیورسال بود به استور مایکروسافت آورد. مایکروسافت اعلام کرده که این اپ سریع‌ترین رشد را با میانگین رشد ماهانه ۳۵ درصد در سال ۲۰۱۷ داشته است. مایکروسافت همچنین به این نکته اشاره کرده است که اتودسک به استفاده از پلتفرم یونیورسال ادامه خواهد داد. مایکروسافت و اتودسک برای پشتیبانی از واقعیت ترکیبی ویندوز از موتور Stingray اتودسک هم به توافق رسیده‌اند. Stingray یک موتور سه بعدی بازی و نرم‌افزار رندر به هنگام است.

یکی دیگر از کمپانی‌های بزرگ نرم‌افزاری علاقه‌مند به حضور در استور، SAP است. این شرکت قرار است اپ جدیدی را این ماه به استور بیاورد. این اپ برخلاف چیزی که اتودسک به استور اضافه خواهد کرد، یک وب‌اپ Progressive محسوب می‌شود. محصولات این شرکت یکی از بهترین‌ها در عرصه‌ی برنامه‌ریزی منابع سازمانی محسوب می‌شوند. همکاری SAP و مایکروسافت استفاده دوباره از سرمایه‌ها و محتوای این شرکت را روی پلتفرم‌های چندگانه ممکن خواهد ساخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات