مدیر اجرایی IFA امیدوار به معرفی گلکسی نوت 8 در این نمایشگاه

سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدیر اجرایی IFA، ینس هیتکر در جدیدترین سخنان خود اظهار امیدواری کرده است که سامسونگ گلکسی نوت 8 را در این نمایشگاه معرفی کند.
تبلیغات

ینس هیتکر که مدیر اجرایی نمایشگاه IFA در برلین است، امید دارد سامسونگ مانند سال‌های نه‌چندان دور، پرچم‌دار سری نوت خود را در این نمایشگاه معرفی  کند. وی در این باره گفته است: «از دید من ایفا محل بهتری برای معرفی نسل بعدی از سری گوشی‌های نوت سامسونگ است.»

او در کنفرانس مطبوعاتی ایفا در لیسبون این‌گونه ادامه داده است: «مهم‌ترین مزیت این است که خبرگزاری‌ها و خبرنگار‌های متعدد از نقاط مختلف جهان در ایفا حاضر هستند. این امکان وجود ندارد تا این تعداد از خبرنگاران را در ماه آگوست در محل دیگری جمع کنید. این پیشنهاد و مزیتی است که ما ایجاد می‌کنیم.»

از سال ۲۰۱۱ و هم‌زمان با معرفی سری نوت، سامسونگ گوشی‌های گلکسی نوت ۲، ۳ و ۴ را در برلین و در حاشیه‌ی نمایشگاه ایفا معرفی کرد؛ اما پس از آن، این رویداد از نمایشگاه ایفا جدا شده است و در نیویورک برگزار می‌شود تا سامسونگ توجه خود به بازار آمریکای شمالی را پیش از پیش نشان دهد.

مدیر اجرایی بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی دنیا امید دارد تا سازمان‌های فناوری محور کره‌ای را بیشتر در ایفا ببیند؛ چرا که این شرکت‌ها قصد ورود و پیدا کردن جایگاه خود در اروپا را دارند و این فرصت در ایفا برای شرکت‌های مذکور فراهم است.

هیتکر می‌گوید: «احتمالا امسال نیز سامسونگ بزرگ‌ترین غرفه را در نمایشگاه خواهد داشت و ما خوشحالیم که شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال‌جی در کنار دیگر شرکت‌های کره‌ای در نمایشگاه ایفا حاضر هستند.»

در سال‌های اخیر، مدیران ارشد شرکت‌های مهم کره‌ای از جمله مدیر بخش لوازم الکترونیک سامسونگ، یون بوو-گئون و جانشین مدیرعامل ال‌جی دیسپلی، هان سانگ-بوم در مراسم افتتاحیه‌ی ایفا سخنرانی کرده‌اند.

مدیر اجرایی ایفا ضمن اشاره به مذاکرات برای حضور قطعی مدیران شرکت‌های کره‌ای در افتتاحیه‌ی ایفا و سخنرانی آن‌ها افزود: «در سال‌های اخیر مدیران زیادی از شرکت‌های کره‌ای در ایفا سخنرانی داشته‌اند و من به این موضوع افتخار می‌کنم؛ چرا که بازدیدکنندگان دیده‌اند که صنعت کره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.»

با توجه به تلاش‌های بسیار سامسونگ و ال‌جی برای ورود به بازار کالاهای الکتریکی بالارده در اروپا، هیتکر معتقد است که باید شرکت‌های غیر اروپایی دیگر نیز این تلاش را انجام بدهند و وارد بازار اروپا شوند.

وی می‌گوید: «اروپا یکی از تأثیرگذارترین بازارها در دنیا است و برای موفقیت برند خود باید در آن حضور داشته باشید. البته این موضوع چالش بزرگی برای شرکت‌ها است. برای کسانی که از بیرون به این بازار نگاه می‌کنند، اروپا بسیار سخت و غیرقابل نفوذ به نظر می‌رسد؛ چرا که خود این قاره شرکت‌های مهم و بزرگ بسیاری در صنعت لوازم خانگی دارد. به‌علاوه، علایق در زمینه‌ی خرید در مناطق و قاره‌های مختلف تغییرات بسیاری می‌کند.»

همچنین وی معتقد است که شرکت‌های اروپایی برای رقابت با شرکت‌های چینی و شرکت‌های شرق اروپا باید کالای باکیفیت بسازند و سیاست قیمت‌گذاری بهتری در پیش بگیرند.

باید دید سامسونگ با توجه به سخنان اخیر هیتکر، برنامه‌ای برای معرفی گوشی تعیین‌کننده‌ی گلکسی نوت 8 در این ایفا ۲۰۱۷ خواهد داشت یا خیر. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات