پیکسل 2 گوگل احتمالا مجهز به نمایشگر اولد خمیده است

دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل با سرمایه‌گذاری در بخش تولید نمایشگر اولد قابل انعطاف ال‌جی دیسپلی، می‌خواهد نمایشگرهای مورد نیاز برای گوشی هوشمند پیکسل 2 را تأمین کند.
تبلیغات

یکی از گوشی‌های هوشمندی که سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد، پیکسل گوگل بود که توانست نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. موفقیت این محصول به شایعات عرضه نسل بعدی این گوشی هوشمند قوت بخشیده است.

از موضوعاتی که در مورد پیکسل 2 وجود دارد نمایشگری است که در اینگوشی هوشمند استفاده خواهد شد. طبق شایعات، گوگل می‌خواهد در پیکسل 2 از نمایشگری با لبه‌های خمیده، شبیه به نمایشگر گلکسی اس 8 استفاده کند.

علتی که باعث شده است این شایعه قوت بگیرد، سرمایه‌گذاری گوگل در بخش تولید نمایشگر اولد ال‌جی دیسپلی است. این در حالی است که اپل نیز می‌خواهد در آیفون 8 از نمایشگری با لبه‌های خمیده استفاده کند.

انتخاب ال‌جی به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی نمایشگر پیکسل 2 را می‌توان یک انتخاب منطقی دانست. سامسونگ در زمینه تولید نمایشگرهای خمیده به یکی از سرآمدها تبدیل شده است؛ اما به دلیل عرضه گلکسی اس 8 و به‌احتمال زیاد تأمین نمایشگر مورد نیاز برای آیفون 8، احتمالا سامسونگ توانایی تأمین سفارشات گوگل را نخواهد داشت

کمپانی‌های مطرح دیگر که در زمینه تولید نمایشگرها کار می‌کنند، مانند Japan Display توانایی تولید صفحات اولد در ظرفیت بالا را ندارند یا هنوز تولید صفحات را شروع نکرده‌اند. همین امر ال‌جی دیسپلی را به انتخاب اول گوگل تبدیل می‌کند.

در گزارش آمده است که گوگل به ال‌جی دیسپلی پیشنهاد سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون دلاری داده است. البته هنوز مشخص نیست که این پیشنهاد توسط ال‌جی دیسپلی تأیید شده است یا خیر؛ اما در صورتی که تأیید شود، شاهد یک همکاری بلندمدت بین دو کمپانی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات