مشاهده Stories به نسخه وب مسنجر فیسبوک اضافه شد

یک‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از اضافه شدن Stories به مسنجر فیسبوک، حال غول شبکه‌های اجتماعی دسترسی به استوری‌های روز را از طریق نسخه‌ی وب این مسنجر در اختیار کاربران قرار داده است.
تبلیغات

ماه گذشته‌ فیسبوک در اقدام جدید خود در راستای ویژگی استوریز که از اسنپ‌جت به عاریه گرفته است، این ویژگی را به مسنجر فیسبوک اضافه کرد. حال غول شبکه‌‌های اجتماعی در کنار اضافه کردن این ویژگی به اپلیکیشن اندروید و iOS، آن را برای مشاهده‌ی استوری‌های روزانه به نسخه‌ی وب مسنجر خود اضافه کرده است، به‌طوری‌که کاربران می‌توانند از این پس با مراجعه به Messenger.com استوری‌های روزانه را مشاهده کنند.

استفاده از قابلیت استوریز در نسخه‌ی تحت وب تجربه‌ای کاملا متفاوت از اپلیکیشن مسنجر ارائه می‌دهد؛ به‌طوری‌که کاربران دیگر نمی‌توانند نواری از استوری‌های آخرین دوستان خود را همچون نسخه‌ی اپلیکیشن مشاهده کنند و برای مشاهده‌ی وجود استوری، باید کاربر مورد نظر در نسخه‌ی تحت وب جستجو شود. البته در نسخه‌ی تحت وب نمی‌توان استوری جدیدی اضافه کرد و فقط قابلیت مشاهده‌ی استوری‌ها وجود دارد.

استوری تحت وب فیسبوک

این قابلیت با نام Day در فیسبوک در دسترس است و در صورت اضافه شدن استوری از سوی هر یک از کاربران، دوستان وی دعوت‌نامه‌ای در قالب چت باکس دریافت خواهند کرد. همانطور که اشاره کردیم، در نسخه‌ی تحت وب مسنجر برای اطلاع از اینکه چه شخصی استوری جدید را اضافه کرده است، باید به این موضوع با جستجو پی برد. در نسخه‌ی تحت وب نیز می‌توان مثل نسخه‌ی موبایل اقدام به گذر از یک استوری بدون دیدن تمام آن کرد.

البته برای اولین بار است که پس از اضافه کردن ویژگی استوریز به اینستاگرام و فیسبوک، دسترسی به آن از طریق وب ممکن شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات