مایکروسافت از سرفیس بوک 2 در رویداد بهار رونمایی نمی‌کند

سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد سرفیس بوک 2 به دلیل اینکه هنوز آماده نشده است، در کنفرانس مایکروسافت معرفی نخواهد شد.
تبلیغات

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت قصد دارد در فصل بهار رویدادی مختص محصولات سرفیس برگزار کند. ZDNet نیز گزارشی تهیه کرده است که برگزاری این رویداد را تأیید می‌کند؛ اما به این موضوع اشاره شده است که سرفیس بوک 2 به دلیل اینکه هنوز آماده نشده است، در رویداد معرفی نخواهد شد.

مایکروسافت اصولا رویداد مربوط به محصولات سرفیس را در شهر نیویورک برگزار می‌کند؛ اما این کمپانی هنوز برنامه‌ی خود را برای محل برگزاری این کنفرانس اعلام نکرده است.

دیجی تایمز در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده است که سرفیس بوک جدید از طراحی تاشو برخوردار خواهد بود و از نمایشگر قابل جداسازی بهره نمی‌برد. همچنین زمان رونمایی از آن را اواخر آوریل اعلام کرده بود. این در حالی است که ZDNet ادعا می‌کند جانشین سرفیس بوک در رویداد بهار رونمایی نمی‌شود، زیرا هنوز آماده نشده است.

البته اینکه چرا مایکروسافت سرفیس بوک 2 را در رویداد بهار رونمایی نمی‌کند، مشخص نیست. سرفیس بوک در اکتبر ۲۰۱۵ رونمایی شد و سپس در ماه اکتبر شاهد اضافه شدن به گزینه‌های سخت‌افزاری این محصول بودیم.

آنچه به نظر می‌رسد، این است که مایکروسافت می‌خواهد دستگاه‌های جدیدی از برند سرفیس رونمایی کند. در هر صورت، تا زمانی که برگزاری رویداد مخصوص به محصولات سرفیس توسط مایکروسافت رسما اعلام شود، کنفرانس توسعه‌دهندگان - که در ماه می برگزار می‌شود - بزرگ‌ترین رویداد مایکروسافت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات