هواوی فروش ۱۰ میلیون پی 10 و پی 10 پلاس را در سر می‌پروراند

دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل هواوی در سخنرانی اخیرش از هدف فروش ۱۰ میلیون دستگاه پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هواوی صحبت کرده است.
تبلیغات

یو چنگ‌دانگ، مدیرعامل هواوی در سخنان خود به تبیین سیاست‌ها و اهداف هواوی پرداخته است. این سیاست‌ها شامل برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت کمپانی هستند. هواوی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا از نسل جدید پرچم‌دارانش که شامل پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس است، رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند پس از میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین، پرچم‌داران جدید هواوی هستند. چنگ‌دانگ اعلام کرده که این کمپانی در حال کار روی گوشی هوشمند جدید بدون حاشیه است تا هواوی نیز محصولی نظیر گلکسی اس ۸، می میکس شیائومی و جی ۶ ال‌جی داشته باشد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط چنگ‌دانگ، هواوی برای فروش ۱۰ میلیون دستگاه پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس برنامه‌ریزی کرده است. هدف جاه‌طلبانه این کمپانی رسیدن به آمار فروش ۱۰ میلیون دستگاه از این گوشی‌های هوشمند جدید و در طولانی‌مدت، عبور از مرز فروش ۱۰ میلیون دستگاه است. هواوی در پی ۱۰ علاوه بر به‌کارگیری سخت‌افزار قدرتمند، از زبان طراحی خاصی نیز استفاده کرده که در کنار فاکتور قیمت، این گوشی را به یک محصول خوب تبدیل کرده است.

پی ۱۰ هواوی با برچسب قیمت ۵۵۰ دلاری، از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد که برای یک پرچم‌دار بسیار مناسب است. نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی هوشمند دارای برچسب قیمت ۸۱۱ دلاری است. قیمت پی ۱۰ پلاس هواوی با بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بیش از ۶۳۷ دلار است. باید دید آیا بازار برای یک گوشی هوشمند چینی با قیمت بالا آماده است یا خیر؟

به نظر می‌رسد هواوی برنامه‌ریزی خود را مبتنی بر فروش بالای این گوشی هوشمند در بازار‌های خارج از چین استوار کرده است. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات