movado ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور 2.0 عرضه می‌کند

دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی movado که در زمینه‌ی ساخت ساعت‌های لوکس فعالیت می‌کند، ساعت هوشمندی مبتنی بر اندروید ور 2.0 راهی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

کمپانی موادو، تولیدکننده‌ی ساعت‌های لوکس، اولین ساعت هوشمندش، مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 را معرفی کرد. این ساعت هوشمند که movado connect نام دارد، از صفحه کریستالی بهره می‌برد و دارای نمایشگر بدون حاشیه است.

در تصویر رندری که از این ساعت هوشمند منتشر شده است، می‌توان یک صفحه ساده را مشاهده کرد که در آن، عدد ۱۲ با نقطه نمادین محصولات موادو جایگزین شده است. البته تصویر به نمایش درآمده، یکی از صد واچ فیس موجود در کانکت است که در زمان عرضه برای کاربران قابل استفاده خواهد بود. مانند آنچه در این تصویر مشاهده می‌شود، واچ فیس‌های دیگر ساعت هوشمند کانکت نیز دارای یک نقطه هستند و در رنگ‌آمیزی و طراحی‌های مختلف، می‌توانند اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهند.

در این ساعت هوشمند از قابلیت نمایشگر همیشه روشن استفاده شده است و از چیپ ان‌اف‌سی نیز بهره می‌برد. به‌لطف اندروید ور 2.0 کاربران می‌توانند از گوگل اسیستنت موجود در موادو کانکت بهره ببرند. این ساعت هوشمند با گوگل فیت و گوگل Health نیز سازگار است و می‌تواند اعلانات را در نمایشگر خود نشان دهد.

موادو اعلام کرده است که ساعت هوشمند کانکت پاییز امسال در پنج استایل مختلف برای مردان عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این محصول مشخص نیست و احتمالا نزدیک زمان عرضه، اخباری درباره‌ی قیمت آن نیز منتشر خواهد شد. در تصاویر رندر از این ساعت هوشمند، به ۱۵ نوامبر اشاره شده که به احتمال زیاد زمان عرضه موادو کانکت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات