امکان بازگشت بی قید و شرط گلکسی اس 8 در دوره سه ماهه پس از خرید

چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت سامسونگ راهکار جدیدی برای بازاریابی گلکسی اس 8 درنظر گرفته است که در قالب آن، کاربران در دوره سه ماهه پس از خرید می‌توانند این گوشی را بدون قید و شرط مرجوع کنند.
تبلیغات

گلکسی اس 8 اولین پرچم‌دار جدی شرکت سامسونگ است که پس از بروز بحران گلکسی نوت 7 رونمایی می‌شود. همین امر باعث شده است سامسونگ از راهکارهای متفاوتی برای بازاریابی بهتر این محصول و البته جلب نظر هر چه بیشتر کاربران استفاده کند.

در همین راستا، رسانه‌های محلی کره جنوبی اعلام کرده‌اند این امکان وجود دارد که سامسونگ امکان بازگرداندن بی قید و شرط گلکسی اس 8 را حتی پس از سه ماه استفاده کاربر از گوشی فراهم کند. به این ترتیب، خریداران می‌تواند به مدت سه ماه از گوشی استفاده کنند و در صورتی که رضایت آن‌ها فراهم نشد، این محصول را به سامسونگ بازگردانند و وجه پرداختی خود را پس بگیرند.

این خبر در حالی منتشر شده که اشاره‌ای به نحوه اجرای این طرح نشده است. به‌عنوان مثال، مشخص نیست آیا این طرح تنها پیش روی خریداران کره‌ای قرار خواهد گرفت یا در دیگر بازارهای جهانی هم در اختیار مشتاقان خواهد بود. مطمئنا در رویداد رونمایی از گلکسی اس 8 که در تاریخ ۲۹ مارس برگزار خواهد شد، سامسونگ به  این سؤال و دیگر پرسش‌های مرتبط با پرچم‌دار جدید و خبرساز سامسونگ پاسخ خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات