اچ تی سی ۳۰ اسفند محصول جدیدی معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی تیزری منتشر کرده است که در آن به اعلام یک غافلگیری جالب در ۳۰ اسفند اشاره می‌شود.
تبلیغات

هنوز زمان زیادی از رونمایی جدیدترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی نمی‌گذرد. با این حال، کمپانی تایوانی تیزری منتشر کرده است که در آن به آمدن بهار اشاره می‌کند. این پیام در صفحه رسمی فیسبوک اچ‌تی‌سی منتشر شده است و همچنین به یک غافلگیری اشاره می‌کند که قرار است در ۳۰ اسفند آشکار شود.

با وجود اینکه هنوز نمی‌دانیم در این تاریخ کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد از چه محصولی رونمایی کند، با این حال می‌توان حدس‌هایی زد. طبیعتا اولین موضوعی که به ذهنمان خطور می‌کند رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید است؛ اما به علت رونمایی از محصولانی مانند اچ‌تی‌سی یو اولترا و یو پلی و همچنین کناره‌گیری کمپانی از بازار گوشی‌های هوشمند پایین‌رده، احتمال اینکه اچ‌تی‌سی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند کاهش می‌یابد.

حدس دیگر، رونمایی از یک هدست واقعیت مجازی جدید توسط اچ‌تی‌سی است؛ اما گفته شده بود که این محصول در اواخر سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.

از طرفی باید قبول کرد که دو حدس اول با تیزر منتشرشده تطابق ندارند. در تیزر می‌توان مشاهده کرد که بر رنگ سبز تمرکز شده است. همین امر باعث می‌شود تا احتمال رونمایی از اچ‌تی‌سی یو اولترا در رنگ‌ سبز افزایش یابد. البته احتمال اینکه محصول دیگری از کمپانی تایوانی در رنگ‌ سبز رونمایی شود، وجود دارد و نمی‌توان تنها گوشی هوشمند یو اولترا را در نظر گرفت.

تیزر اچ تی سی

درنهایت باید گفت که حدس‌های موجود را نمی‌توان غافلگیری جالب خواند و در حال حاضر تنها می‌توانیم تا ۳۰ اسفند صبر کنیم و ببینیم غافلگیری اچ‌تی‌سی چه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات