پاداش پایان خدمت ۲۳ میلیون دلاری یاهو به مریسا میر

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس مستنداتی که توسط شرکت یاهو به ثبت رسیده است، مریسا میر پس از نهایی شدن قرارداد خرید این شرکت توسط ورایزن، بیش از ۲۳ میلیون دلار پاداش پایان خدمت دریافت خواهد کرد.
تبلیغات

در قالب اجرایی کردن آنچه در روابط شرکت‌ها، اصطلاحا Golden Parachute نام دارد و در واقع پاداش خاتمه خدمت برای مدیران شرکت‌هایی است که توسط برندهای دیگر خریداری شده‌اند، ۲۳ میلیون دلار به مریسا میر اعطا خواهد شد. این پاداش در قالب ترکیب سه میلیون وجه نقد به همراه سهام و مزایای دیگر پرداخت خواهد شد.

با نهایی شدن قرارداد ورایزن-یاهو، شرکتی که خروجی این قرارداد نقدی ۴.۸ میلیارد دلاری را تشکیل می‌دهد، سهم ویژه‌ای از خرده‌فروش چینی Alibaba و همچنین یاهوی ژاپن در اختیار خواهد داشت. با این حال مشخص نیست مریسا میر با نهایی شدن این قرارداد چه مدت به همکاری خود ادامه خواهد داد. در جولای سال گذشته میلادی، میر اعلام کرده بود شخصا تمایل دارد به همکاری ادامه دهد. او عنوان کرده بود عاشق یاهو است و تمایل دارد این شرکت را در فصل جدید حضور در بازار همراهی کند. میر در مدت‌زمان تصدی سمت مدیرعاملی یاهو بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در قالب مزایا و پاداش‌های مختلف دریافت کرده است. او در ماه مارس اعلام کرده بود پاداش‌های سالیانه و سهام دریافتی خود را بین کارکنان یاهو توزیع می‌کند تا با این روش قدردانی خود را نسبت به سخت‌کوشی‌های آن‌ها نشان دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات