ایپد پرو ۹.۷ و ۱۰.۵ اینچی از تراکم پیکسلی یکسانی برخوردار هستند

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، مدل‌های ۹.۷ اینچی و ۱۰.۵ اینچی آیپد پرو که ماه آینده رونمایی می‌شوند، از تراکم پیکسلی یکسانی برخوردار هستند.
تبلیغات

در ماه آینده، اپل کنفرانسی برگزار می‌کند تا از مدل‌های ۹.۷ اینچی و ۱۰.۵ اینچی آیپد پرو رونمایی کند. برخلاف ابعاد نمایشگر این دو مدل که متفاوت از یکدیگر است، شایع شده است که هردو مدل از تراکم پیکسلی یکسانی بهره می‌برند.

طبق شایعات، مدل ۱۰.۵ اینچی آیپد پرو از رزولوشن ۲۲۲۴ در ۱۶۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۴ بهره می‌برد. این در حالی است که مدل ۹.۷ اینچی آیپد پرو از رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل برخوردار است؛ اما از تراکم پیکسلی یکسانی با مدل ۱۰.۵ اینچی استفاده می‌کند.

منبع خبر، مدعی شده است که مدل ۱۰.۵ اینچی آیپد پرو از حاشیه‌های کمتری برخوردار خواهد بود؛ اما میزان حاشیه لبه‌های نمایشگر در مدل ۹.۷ اینچی آیپد پرو تغییر نخواهد کرد. متأسفانه در مورد مشخصات دیگر این محصولات اطلاعاتی در اختیارمان قرار نگرفته است و نمی‌توانیم تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو مدل را با یکدیگر مقایسه کنیم.

همانطور که در ابتدای خبر ذکر شد، اپل می‌خواهد در ماه مارس طی یک کنفرانس خبری از آیپد پرو ۱۰.۵ و ۹.۷ اینچی رونمایی کند. منبع خبر، مدعی شده است که همراه با این دو مدل، یک آیپد با نمایشگر ۹.۷ اینچی نیز رونمایی می‌شود که از قیمت ۲۹۹ دلار بهره می‌برد و نسبت به مدل‌های پرو از سخت‌افزار ضعیف‌تری برخوردار است.

علاوه بر رونمایی از این محصولات، به نظر می‌رسد اپل از رنگ جدید آیفون 7 و همچنین مدل جدیدی از آیفون SE که دارای حافظه داخلی بیشتری است، ر‌ونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات