شیائومی می‌خواهد محصولی با کیفیت نظامی معرفی کند

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق تیزرهایی که شیائومی منتشر کرده است، گویا می‌خواهد عینکی را معرفی کند که در مقابل اشعه‌ی مخرب، از چشمان کاربر محافظت کند.
تبلیغات

شیائومی تیزری از شصت و دومین محصول جمع‌سپاری شده خود منتشر کرده است که در آن به تاریخ رونمایی از این محصول اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد محصول جدید شیائومی، یک عینک محافظ باشد که از چشمان کاربر در برابر اشعه‌ی فرابنفش محافظت می‌کند.

کمپانی چینی شیائومی، محصولات مختلفی عرضه می‌کند که به‌صورت جمع‌سپاری و با استفاده از نظرات کاربران طراحی شده‌اند و در کیک‌استارترها، بودجه لازم برای ساخت آن‌ها تهیه می‌شود. محصول جدید یک عینک محافظ است که می‌تواند از چشمان کاربر در برابر اشعه‌ی مخرب محافظت کند.

اولین تیزر محصول جدید شیائومی، روز گذشته منتشر شد. در آن به اثرات مخرب اشعه‌ی فرابنفش اشاره شده بود که برای چشمان مضر هستند و همچنین گفته شد محصول جدید شیائومی دارای فیلتری است که می‌تواند این اثرات مخرب را خنثی کند. در تیزر به روز رونمایی از این محصول نیز اشاره شده است که طبق آن، محصول جدید شیائومی در ۲۸ بهمن معرفی می‌شود.

در تیزرهای بعدی که از عینک جدید شیائومی منتشر شد، به داشتن کیفیت ساخت در سطح نظامی اشاره شده است که یعنی در مقابل ضربات می‌تواند بسیار مقاوم باشد. این عینک می‌تواند در برابر اشعه‌ی مخرب دیگر نیز از چشمان کاربر محافظت کند.

عینک شیائومی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات