هوآوی شبکه موبایل 4.5G را در سال 2016 عرضه می‌کند

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این خبری در مورد کاهش قیمت اینترنت اپراتورها در کشورمان خواندیم اما به تازگی یکی از مدیران ارشد شرکت هوآوی اعلام کرده است که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ارائه اینترنت 4.5G به کاربران در سال 2016 است. او سرعت بالاتر و استفاده از پروتکل‌های ارتباطی ساده‌تر را از ویژگی‌های این فناوری جدید برشمرده است.
تبلیغات

امروزه  اینترنت نقش مهمی در زندگی بسیاری از مردم دنیا ایفا می‌کند و به اعتقاد کارشناسان هرچه جلوتر می‌رویم، نقش اینترنت نیز در زندگی شخصی افراد پررنگ‌تر از قبل می‌شود. در همین زمینه به تازگی آقای Wang رئیس واحد خدمات وایرلس شرکت هوآوی اعلام کرده است که این شرکت آماده است تا مردم دنیا را با آینده خدمات وایرلس آشنا کند. او در این رابطه گفته که در آینده مردم می‌توانند با استفاد از نسل 4.5 شبکه‌های ارتباطی و از طریق گوشی هوشمند خود بسیاری از جنبه‌های زندگی از جمله بهداشت و درمان را مدیریت کنند و شرکت هوآوی تمام تلاش خود را بکار می‌بندد تا این امر برای مشتریانش محقق شود.

در حال حاضر پلت‌فرم شبکه 4G در آمریکا، اروپا، چین، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا مورد استفاده است و طبق گفته‌ها، 4.5G قرار است تا پیشرفت‌های حاصل شده از نسل چهارم را یک قدم جلوتر ببرد. ارائه سرعت 100 مگابیت در ثانیه و استفاده از پروتکل‌های ارتباطی ساده‌تر از جمله بهبودهایی خواهد بود که در 4.5G صورت می‌پذیرد.

البته باید منتظر بمانیم و ببینیم پلت‌فرم 4.5G چه زمانی به عنوان یک گزینه واقعی و مقرون به صرفه در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت. آقای وانگ در مورد این موضوع اعلام کرده است که این فناوری به احتمال زیاد در سال 2016 تجاری خواهد شد و در ابتدا نیز در کشور چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که این فناوری جدید نه تنها دارای سرعت بالاتری خواهد بود بلکه برخی از مشکلات موجود در اتباطات، دامنه خدمات و پهنای باند در 4G  نیز در آن رفع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات