حالت تئاتر و ادغام سیری با برخی برنامه ها در آپدیت نسخه 3.2 واچ او اس

پنج‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اپل در به‌ روزرسانی جدید ساعت خود، حالت تئاتر و ادغام سخنگوی سیری با سایر برنامه‌ ها را عرضه کرده است.
تبلیغات

نسخه‌ی 3.2 از سیستم عامل اپل واچ (ساعت هوشمند شرکت اپل) در آزمایشگاه نرم‌افزاری شرکت اپل در حال تست بوده و به‌صورت رسمی ارائه نشده است؛ ولی لیست تغییرات و به‌ روزرسانی‌های صورت گرفته، به‌صورت آنلاین عرضه شده و در دسترس است.

ساعت اپل واچ

تنها دو تغییر عمده در به‌ روزرسانی مشاهده شده است؛ ولی همین دو تغییر بسیار قابل توجه خواهند بود. یکی از این تغییرات حالت تئاتر است: با فعال شدن این حالت، صفحه نمایشگر ساعت خاموش خواهد شد و به حرکات دست واکنشی نشان نخواهد داد. این حالت در فضاهای تاریک مفید است و مانع از جلب توجه می‌شود. همچنین در این حالت کاربران می‌توانند به‌سادگی با زدن ضربه‌ای به صفحه نمایشگر یا فشردن دکمه فیزیکی ساعت به اعلانات و پیغام‌های جدید دسترسی پیدا کنند.

موضوع به‌ روزرسانی و افزودن حالت تئاتر به آی او اس نیز در آینده نزدیک طی شایعاتی به گوش می‌رسد و این در حالی است که در نگارش 10.3 بتا سیستم عامل آی او اس که در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته، حالت تئاتر مشاهده نشده است. البته حالت تئاتر برای ساعت‌های اپل که به مچ دست بسته می‌شوند، نسبت به گوشی‌های آیفون که درون جیب یا کیف پول قرار می‌گیرند، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

دومین افزونه این بسته به‌ روزرسانی، سخنگوی سیری است که با سایر نرم‌افزارها ادغام شده است و کاربران می‌توانند از آن در تمامی موارد پیام‌رسانی، تماس‌ها، پرداخت‌ها، جستجو و ... استفاده کنند.

ساعت اپل واچ

تا این لحظه هیچ زمانی برای عرضه نگارش جدید واچ او اس اپل و همچنین هیچ نسخه‌ی بتایی از این سیستم عامل جهت تست ارائه نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات