سامسونگ در پاییز 2016 بیش از 90 میلیون دستگاه گوشی هوشمند عرضه کرده است

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش سامسونگ گزارش مالی سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۶ را منتشر کرد که بر اساس آن، این کمپانی بیش از ۹۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند  راهی بازار کرده است.
تبلیغات

سامسونگ ساعاتی پیش گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی خود را منتشر کرد که بر اساس آن کره‌ای‌ها بیشترین سود خود را با کسب ۷.۹۲ میلیارد دلار در سه سال اخیر به جیب زده‌‌اند. سامسونگ عملکرد خوب بخش تولید حافظه در کنار فروش خوب پنل‌های OLED را دلیل کسب سود بالا توسط این کمپانی خوانده است؛ به‌طوری‌که بخش تولید تراشه‌های حافظه سامسونگ، نیمی از سود این کمپانی را رقم زده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سود کسب‌شده توسط سامسونگ موبایل، قریب به دو میلیارد دلار گزارش شده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سامسونگ در پاییز سال ۲۰۱۶ بیش از ۹۰ میلیون گوشی هوشمند در کنار ۸ میلیون تبلت راهی بازار کرده است. میانگین قیمت هر دستگاه گوشی هوشمند بیش از ۱۸۰ دلار و سود هر دستگاه گوشی هوشمند ۲۴ دلار ثبت شده است.

سامسونگ موفق شده است در پاییز ۲۰۱۶ فروش بالایی در مورد گوشی‌های هوشمند میان رده و رده پایین گلکسی A و گلکسی J تجربه کند. تعداد گوشی‌های هوشمند عرضه‌شده توسط سامسونگ در مقایسه با سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ نشان از افزایش ۱۸ میلیون دستگاه دارد. همچنین باید استقبال کاربران از پرچم‌داران گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را نیز یکی از دلایل اصلی افزایش فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ طی پاییز ۲۰۱۶ معرفی کرد.

سامسونگ در سال ۲۰۱۶ درآمد ۱۷۳.۲ میلیارد دلاری را کسب کرده که ۲۵ میلیارد دلار از این درآمد، سود عملیاتی کمپانی کره‌ای است. سود عملیاتی سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی در مقایسه با سال ۲۰۱۵، بیش از ۱۰.۷ درصد افزایش دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات