نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی لینکدین اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود به وجود آورد که می‌توان به اضافه شدن رابط کاربری  جدید برای پیام‌رسانی اشاره کرد.
تبلیغات

لینکدین یکی از مشهورترین جامعه‌های مجازی فعال در زمینه کسب‌وکار مدرن است که توانسته کاربران زیادی از نقاط مختلف جهان جذب کند. حال این کمپانی اعلام کرده که قرار است تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود اعمال کند.

این کمپانی که هم‌اکنون در تصاحب مایکروسافت قرار دارد، گفته است کاربران سرویس تحت وب در هفته‌های آینده با تغییرات زیادی در طراحی مواجه خواهند شد. به نظر می‌رسد که بعد از خریداری شدن لینکدین توسط مایکروسافت، این بزرگ‌ترین تغییری خواهد بود که تاکنون در جامعه مجازی لینکدین مشاهده کرده‌ایم.

در ویدیویی که از طراحی جدید لینکدین منتشر شده است، می‌توان شباهت‌های بسیار نسخه جدید تحت وب لینکدین را به فیسبوک مشاهده کرد. البته این موضوع چندان هم بد نیست. اگر از کاربران لینکدین باشید، حتما با ظاهر شلوغ این جامعه مجازی آشنا هستید و تغییرات جدید می‌تواند برای شما خوشایند باشد.

کمپانی لینکدین برای توصیف طراحی جدید خود از کلماتی مانند ساده‌تر، سریع‌تر، قابل‌درک‌تر، هوشمندانه‌تر و غنی‌تر استفاده کرده است. نوار ناوبری حالا از ۷ قسمت اصلی تشکیل شده که البته از قسمت More می‌توانید به بقیه امکانات دسترسی داشته باشید.

آنچه در این طراحی خودنمایی می‌کند رابط جدید پیام‌رسانی، آن‌هم به‌صورت زمان واقعی است که برای شما امکان گفتگو با دیگر کاربران لینکدین را مهیا می‌سازد. قسمت جستجو نیز پیشرفته‌تر شده است و شما می‌توانید مشاهده کنید که چه کسی محتوای به اشتراک گذاشته‌شده شما را می‌خواند. در ادامه می‌توانید ویدیوی تغییرات جدید نسخه تحت وب لینکدین را مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات