نوکیا تبلت ۱۸.۴ اینچی مجهز به اسنپدراگون 835 می‌سازد

جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نتایج بنچمارکی از تبلت جدید نوکیا منتشر شده که طبق آن، محصول نوکیا قرار است از نمایشگر ۱۸.۴ اینچی و سخت‌افزار قدرتمندی بهره ببرد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد تبلتی با ابعاد ۱۸.۴ اینچ بسازد که از سخت‌‌افزار بسیار قدرتمندی نیز استفاده خواهد کرد. نتایج بنچمارکی در GFXBench ثبت شده که طبق آن، نوکیا در حال ساخت تبلتی است که از نظر عملکرد می‌تواند به‌راحتی از پس آیپد پرو اپل بربیاید.

همان‌طور که ذکر شد، این تبلت از نمایشگر ۱۸.۴ اینچی بهره می‌برد که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این ابعاد، تبلت نوکیا را به یکی از بزرگ‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل خواهد کرد. در بنچمارک به این موضوع اشاره شده است که محصول جدید نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است و از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد.

روی تراشه اسنپدراگون 835، پردازنده ۸ هسته‌ای وجود دارد که فرکانس آن‌ها در بنچمارک، ۲.۲ گیگاهرتز ذکر شده است و در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی آدرنو 540 قرار گرفته که وظایف محاسبات گرافیکی و رندرینگ را بر عهده خواهد داشت.

از دیگر مشخصات تبلت جدید نوکیا می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد که البته هر دو دوربین قادر به ضبط تصاویر با فرمت 4K هستند.

برای ارتباطات ساده‌تر در این تبلت از 4G LTE و چیپ NFC استفاده شده است و از جی‌پی‌اس نیز پشتیبانی می‌شود. با در نظر گرفتن شایعات، انتظار می‌رود که در کنار این محصول شاهد یک کیبورد مستقل نیز باشیم.

بنچمارک تبلت نوکیا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات