۷ تلفن جدید نوکیا در سال ۲۰۱۷ به بازار ارائه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
آخرین اخبار به‌دست‌آمده گویای این هستند که نوکیا تا پایان سال جاری میلادی (۲۰۱۷) ۶ یا ۷ گوشی اندروید به بازار ارائه خواهد داد.
تبلیغات

اگر شما جزو طرفداران نوکیا هستید و از این بابت هیجان‌زده هستید و فکر می‌کنید نوکیا ۴ اسمارت فون به بازار ارائه می‌دهد، پس این خبر را بشنوید که نوکیا تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، ۶ یا ۷ اسمارت فون تولید خواهد کرد.

اخیرا طی سخنرانی که توسط Avaxx (یک توزیع‌کننده مجاز نوکیا/مایکروسافت) در مالزی برگزار شد، اسلایدی به چشم می‌خورد که در بالای آن، عبارت ارائه گوشی‌های نوکیا درج شده بود و تعداد آن را ۶ یا ۷ عدد اعلام کرد. با توجه به این اسلاید، گوشی‌های اندروید جدید نوکیا مجموعا به تعداد ۶ یا ۷ عدد و تا پایان سال ۲۰۱۷، در سه سری پایین رده، میان رده و پرچم‌دار به بازار ارائه خواهند شد.

همان‌طور که قبلا گزارش شد، یکی از اولین محصولات نوکیا، اسمارت فون D1C خواهد بود. دستگاهی میان رده با نمایشگر 1080p که مجهز به سیستم عامل اندروید 7 نوقا خواهد بود؛ به  نظر می‌رسد تمامی اسمارت فون‌های نوکیا با اندروید نوقا عرضه شوند.

اگر اخبار به‌دست‌آمده در مورد تعداد گوشی‌های اندروید نوکیا صحت داشته باشند، این محصولات امسال، در کشورهایی مانند مالزی عرضه خواهد شد. در حال حاضر اخباری مبنی بر اینکه چه تعداد از گوشی‌های اندروید نوکیا در ایالات متحده عرضه می‌شوند، وجود ندارد. در هر حال، ما امیدواریم شرکت HMD و نوکیا در نمایشگاه MWC 2017  گوشی‌های اندروید خود را معرفی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات