شیائومی دستگاه تصفیه کننده هوای قابل حمل را معرفی کرد

جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه تصفیه‌کننده هوای می کار ایر پیوریفایر، محصول جدید شیائومی است که برای خودرو در نظر گرفته شده و می‌تواند هوای داخل اتاقک خودرو را در تنها ۳ دقیقه تصفیه کند.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی از گجت هوشمندی رونمایی کرده که درواقع متعلق به برند میجیای این کمپانی است. این گجت، یک دستگاه تصفیه‌کننده هوا به نام می کار ایر پیوریفایر است که به لطف قابل حمل بودن، به کاربر اجازه می‌دهد آن را در هر مکانی استفاده کند.

شایعه‌ی وجود این گجت هوشمند از زمانی قوت گرفت که تصویری از آن منتشر شد. در این تصویر مردی در حال کار با می هوم ایر پیوریفایر در یک قطار سریع‌السیر بود و همین امر باعث شد کاربران به ساخت مدل قابل حمل آن امیدوار شوند.

مانند دیگر محصولات برند میجیا، این گجت نیز در صفحه رسمی ویبوی برند میجیا معرفی شد. می کار ایر پیوریفایر از همان طراحی مستطیل شکل استفاده می‌کند که دیگر محصولات شیائومی برخوردار هستند. البته در طراحی این محصول تغییراتی ایجاد شده است تا بتوان در خودرو آن را به صندلی متصل کرد.

می ایر پیوریفایر

محصول جدید شیائومی، صدای کمتری تولید می‌کند و همچنین نرخ CADR (نرخ تولید هوای پاک) کمتری دارد که به تنها ۶۰ مترمکعب در ساعت می‌رسد؛ در حالی که دستگاه می ایر پیوریفایر پرو می‌تواند به نرخ CADR ۵۰۰ مترمکعب در ساعت برسد. البته میزان هوای پاک تولیدشده توسط می کار ایر پیوریفایر با در نظر گرفتن محیط کوچک اتاقک خودرو کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا دستگاه دیگری که ذکر کردیم برای پوشش محیط‌های وسیع‌تر مثل خانه و اداره تولید شده است.

می کار ایر پیوریفایر تنها به ۳ دقیقه زمان نیاز دارد تا هوای داخل خودرو را تصفیه کند. از مزیت‌های این دستگاه، هوشمند بودن آن است که به لطف آن می‌توان با استفاده از اپلیکیشن می، از طریق تلفن هوشمند این دستگاه را کنترل کرد. گجت هوشمند جدید شیائومی تنها ۶۴ دلار قیمت دارد و هم‌اکنون به بازار عرضه شده است.

می ایر پیوریفایر
می ایر پیوریفایر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات