هواوی سال 2016 بیش از ۱۴۰ میلیون دستگاه گوشی فروخت

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی اعلام کرد طی سال ۲۰۱۶ و در آستانه آغاز سال ۲۰۱۷، فروش گوشی‌های هوشمند این کمپانی از مرز ۱۴۰ میلیون دستگاه گذشته است.
تبلیغات

هواوی  در سال ۲۰۱۵ موفق شد بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کند و رکورد عرضه‌ را بین ۳۰۰ کمپانی تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در کشور چین به نام خود به ثبت برساند. هواوی برای سال ۲۰۱۶ هدف خود را فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند تعیین کرده بود که حال بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، در فاصله‌ی چند روز مانده تا پایان سال جاری میلادی این کمپانی موفق شده است به هدف خود دست یابد.

معاون ارشد هواوی امروز فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه گوشی را در سال ۲۰۱۶ تأیید کرد. در میان گوشی‌های هوشمند پرفروش هواوی باید به پی ۹ اشاره کرد که در آوریل سال جاری میلادی راهی بازار شده است. عرضه‌ی پی ۹ از مرز ۹ میلیون دستگاه تا ۴ نوامبر گذشته است و هواوی انتظار دارد میزان فروش این گوشی از ۱۲ میلیون دستگاه بیشتر شود. میت ۸ هواوی نیز تا امروز بیش از ۷ میلیون دستگاه به فروش رفته است.

معاون ارشد هواوی در جریان برگزاری ایفا برلین ۲۰۱۶ اعلام کرد این کمپانی برای تبدیل‌شدن به دومین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ و پشت سر گذاشتن اپل برنامه‌ریزی کرده است. در صورتی که هواوی بتواند سرعت رشد فعلی خود را حفظ کند، حتی پیش از فرارسیدن سال ۲۰۱۸ اپل را پشت سر خواهد گذاشت.

هواوی به‌تازگی گوشی‌های هوشمند خلاقانه‌ای را تولید کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به میت ۹، میت ۹ پرو و میت ۹ پورشه دیزاین اشاره کرد

.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات