مدیرعامل آکیولس به پست جدیدی منتقل شد

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برندان آیرایب، مدیرعامل کمپانی آکیولس به پست جدیدی منتقل شد و حالا به‌عنوان مدیرعامل بخش پشتیبانی از واقعیت مجازی روی پی‌سی مشغول به کار است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار منتشرشده، تغییراتی در کمپانی آکیولس به وجود آمده و در حال حاضر تیم توسعه کمپانی به دو گروه تقسیم شده است. گروه اول، وظیفه کار کردن روی واقعیت مجازی پی‌سی را بر عهده دارند. از این‌رو در آینده احتمالا شاهد گسترش بازار فروش آکیولس خواهیم بود. همچنین مدیر این بخش، برندان آیرایب داست حال دیگر در سمت جدیدی به ایفای نقش می‌پردازد. وی در این باره می‌گوید:

از همان لحظه‌ای که رشد کردیم، عمیقا روز به روز دلم برای ساخت و توسعه یک محصول جدید تنگ می‌شد. ما با یکدیگر مجموعه‌ای کامل از افرادی مشتاق را که در ساخت بهترین دستگاه واقعیت مجازی دخیل بودند، به وجود آوردیم و بخش جالب ماجرا این است که تازه اول راه هستیم. فیس‌بوک یکی از کمپانی‌هایی است که روی واقعیت مجازی حساب بلندمدت باز کرده است و از این‌رو در آینده شاهد تجربیات واقعیت مجازی در زمینه‌های مختلفی خواهیم بود.بزرگ‌تر کردن مقیاس دنیای واقعیت مجازی، نیازمند بزرگ‌تر کردن مقیاس کاری کمپانی آکیولس است تا بتوانیم با سرعت بیشتر به مواردی که می‌خواهیم برسیم. برای این کار تصمیم گرفتیم استراتژی جدیدی پیاده‌سازی کنیم و دو گروه مختلف برای توسعه و ساخت تشکیل دادیم. گروه اول برای پی‌سی و گروه دوم برای پلتفرم موبایل.

جان توماسون، وظیفه‌ی هدایت گروه واقعیت مجازی پلتفرم موبایل را در اختیار خواهد داشت. همچنین آیرایب در ادامه اعلام کرد وی با توماسون و مایک شروپفر، مدیر بخش تکنولوژی فیس‌بوک، همکاری می‌کنند تا بتوانند یک مدیرعامل جدید برای کمپانی آکیولس پیدا کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات