سامسونگ از دو هدست واقعیت مجازی جدید می‌گوید

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، سامسونگ در حال کار روی هدست‌های واقعیت مجازی گیر وی‌آر 2 و گیر وی‌آر 3 است.
تبلیغات

هدست واقعیت مجازی سامسونگ گیر وی‌آر (Gear VR) را می‌توان یک روش مقرون به‌صرفه برای تجربه واقعیت مجازی دانست. کمپانی کره‌ای در طول سال‌های  گذشته تلاش کردهاست کیفیت این تجربه را بهبود دهد.

سامسونگ پنج‌شنبه اعلام کرد در حال کار روی دو هدست واقعیت مجازی است. به گفته دکتر سونگ هون، نایب‌رئیس سامسونگ الکترونیکس؛ هدست واقعیت مجازی سامسونگ گیر وی‌آر 2 قرار است به‌زودی رونمایی شود. وی می‌گوید: «سامسونگ در حال ساخت دو موتور واقعیت مجازی است.»

سونگ هون ضمن اشاره به بهینه شدن موتور رندر واقعیت مجازی، گفته است گیر وی‌آر 3 برای سال آینده میلادی آماده خواهد شد و تکنولوژی واقعیت افزوده دارای پیشرفت‌های چشمگیری مشابه هولولنز خواهد بود. او در این زمینه گفت:

واقعیت افزوده تجارت به‌مراتب بهتری برای سامسونگ خواهد بود و این چیزی است که ما بر آن تمرکز کرده‌ایم.

او در ادامه توضیح داد که ۴ سطح برای واقعیت افزوده در نظر گرفته شده است و سامسونگ روی سطح سوم کار می‌کند. این سطح به کاربران اجازه می‌دهد در دنیای واقعی بتوانند تجربه مجازی داشته باشند.

برای مثال فرض کنید در حال اجرای بازی پوکمون گو هستید و یک پوکمون در میان شاخه‌های یک درخت وجود دارد. شما برای دسترسی به پوکمون باید شاخه‌های درخت را تکان دهید. سونگ هون گفته است تکنولوژی هولوگرام سامسونگ بسیار واقعی به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود با رسیدن سال ۲۰۱۷ میلادی و شروع نمایشگاه CES 2017، شاهد انتشار اخبار بیشتری در مورد هدست‌های جدید سامسونگ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات