سونی مدیر ارشد بخش سونی-موبایل را عوض می‌کند

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ژاپنی سونی، امروز اعلام کرد که از ۱۶ نوامبر، مدیرعامل سونی-موبایل را تغییر خواهد داد. قائم مقام مدیرعامل در بخش تجارت استراتژیک، جانشین کانیماسا سوزوکی، مدیر فعلی سونی موبایل خواهد شد.
تبلیغات

هیروکی توتوکی، از ماه آینده، مدیریت بخش موبایل شرکت سونی را بر عهده می‌گیرد. در این شکی نیست که تغییر مدیریت بخش موبایل سونی به دنبال نتایج نه چندان دلچسب این شرکت در بخش موبایل و ضرر ۱.۷ میلیارد دلاری آن‌ها در سال مالی گذشته، انجام شده است. ماه گذشته سونی اعلام کرد که قصد دارد تغییراتی را در سیاست‌های فروش خود اعمال کند و به نظر می‌رسد تغییر شخص اول سونی-موبایل بخشی از این تغییرات خواهد بود.

 کانیماسا سوزوکی از سال ۲۰۱۲ به عنوان مدیرعامل سونی-موبایل مشغول به کار بوده است او پیش از این مدیرعامل Sony Corp بود و وظیفه‌ی هدایت تجارت PC سونی را برعهده داشت، همان تجارتی که چندی پیش بطور کامل فروخته شد. او علاوه بر این، مدیریت بخش تجارت موبایل، استراتژی محصول و پلتفرم خلاقیت سونی را نیز برعهده داشته است. با این رزومه، او یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های سونی به شمار می‌رود، اما با این حال، کانیماسا سوزوکی نتوانست بخش موبایل سونی را آن‌طور که باید و شاید بالا بکشد. حال باید منتظر ماند و دیدی مدیر جدید سونی‌-موبایل چطور عمل خواهد کرد.

هیروکی توتوکی که به زودی به عنوان مدیرعامل موبایل سونی فعالیت تازه‌ی خود را شروع خواهد کرد، پیش از این مدیر تجارت استراتژیک و توسعه‌‌ی شرکتی سونی بوده است. او در آپریل ۲۰۱۴ وظیفه‌ی برنامه‌ریزی سازمانی و ایجاد دپارتمان جدید بیزنس را برعهده داشته است.

کازوو هیرای، مدیرعامل کل سونی از  توتوکی به عنوان شخصی که بیش از همه به او اعتقاد دارد، یاد کرده است و حالا که مدیر بخش موبایل سونی عوض شده، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تغییری در آینده‌ی محصولات سری اکسپریا اتفاق خواهد افتاد.

شما از مدیر جدید سونی موبایل چه انتظاری دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات