میزو در حال آماده سازی یک تبلت اندرویدی است

دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
میزو از شرکت‌های شناخته‌شده چینی در صنعت تلفن همراه است. اخیرا شایع شده که این شرکت در حال کار روی یک تبلت اندرویدی است.
تبلیغات

میزو یکی از شرکت‌های چینی تولیدکننده‌ی گوشی تلفن همراه است که در جهان آن‌چنان شناخته‌شده نیست؛ اما در کشور خود یکی از برندهای معتبر و قابل اعتماد است. در ابتدای سال جاری این شرکت با معرفی میزو پرو ۶، نشان داد توانایی بالایی در تولید محصولاتی با‌ کیفیت و قیمت مناسب دارد. اخیرا برخی رسانه‌های چین عنوان کرده‌اند Meizu در حال کار روی یک تبلت اندرویدی است.

رسانه‌های چینی عنوان کرده‌اند اخیرا یک اکانت رسمی با نام «Meizu Blue Charm Tablet»، در شبکه‌ی اجتماعی بزرگ این کشور یعنی Weibo ثبت شده است. علاوه بر آن، تا‌کنون تصاویر زیادی از لانچر اندرویدی اختصاصی این شرکت با نام Flyme OS در اینترنت منتشر شده‌ است که آن را در حال اجرا روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها نشان می‌دهند. حتی یکی از این تصاویر تبلیغاتی منتشرشده، عبارت فلایم برای تبلت (Flyme for Tab) را به‌عنوان شعار خود نشان می‌دهد. تعدادی از این تصاویر را می‌توانید در گالری انتهای پست مشاهده کنید.

عبارت Blue Charm، شعار میزو برای گوشی‌های میان‌رده است. بنا‌بر‌این اگر شایعات مطرح‌شده صحیح باشند، باید منتظر یک تبلت میان‌رده از این شرکت باشیم.

این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد تبلت میزو منتشر می‌شود و این شایعه هم ممکن است مانند بسیاری از خبرها صحت نداشته باشد. البته امکان دارد تصاویر منتشرشده و اکانت مذکور، تنها مربوط به لانچر جدیدی از این شرکت مخصوص تبلت‌ها باشند. حتی اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند؛ نمی‌توان منتظر ارائه‌ی جهانی تبلت این شرکت چینی بود و علاقه‌مندان باید از طریق فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی برای خرید آن اقدام کنند.

به هر حال با انتشار شایعات مربوط به میزو پرو ۷، اکنون شرکت میزو در صدر اخبار دنیای فناوری در کشور چین قرار دارد. تولیدات این شرکت که همیشه با کیفیت و  قیمت مناسب عرضه شده‌اند، همواره نظر مثبت کاربران و منتقدان را به همراه داشته‌اند.

شایعه تبلت میزو
شایعه تبلت میزو
شایعه تبلت میزو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات