نوار لمسی مک بوک پرو ۲۰۱۶ را با استفاده از آیپد شبیه سازی کنید

یک‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با استفاده از اپلیکیشن Touch Bar Demo می‌توانید نوار لمسی مدل‌های جدید مک بوک را شبیه‌سازی کنید.
تبلیغات

اگر علاقه‌مند به تجربه‌ کردن نوار لمسی مک‌بوک‌ پرو جدید هستید و دوست دارید کارکرد این رابط کاربری را قبل از خرید یک مک ‌بوک ۱۸۰۰ دلاری امتحان کنید، توصیه‌ می‌کنیم از نرم‌‌افزار جدیدی که این قابلیت را شبیه‌سازی می‌کند استفاده کنید.

تاچ بار دمو نام اپلیکیشنی است که توسط Andreas Verhoeven و Robbert Klarenbeek ساخته شده است و با آن قادر خواهید بود از امکانات نوار لمسی بر روی مدلهای قدیمی‌ مک ‌بوک‌ بهره‌مند شوید.

برای اجرای نرم‌افزار، پس از نصب آن نیاز به یک آیپد دارید. به کمک این برنامه، صفحه نمایش کوچکی را که اپل در مک بوک‌ به عنوان TouchBar تعبیه کرده است، شبیه‌سازی می‌کنید. این اپلیکیشن عملکردی مشابه آنچه روی تاچ‌بار جدید اپل دیده‌اید، ارائه می‌کند.

برای استفاده از این ویژگی، ابتدا لازم است نسخه‌ی مک اواس دستگاه را به 10.12.1 با بیلد نامبر 16B2657 به‌روزرسانی کنید و سپس اپلیکیشن Touch Bar Demo را دانلود و نصب کنید.

اما نصب کردن اپلیکیشن بر روی آیپد نیاز به کمی حوصله و دقت دارد؛ چرا که باید ابتدا نسخه‌ای از برنامه‌ی Xcode را نصب کنید، سپس فایل TouchBar Xcode را از سایت GitHub دانلود و اجرا کنید. البته اگر آشنایی چندانی با طرز کار ایکس کد ندارید، مدتی زمان خواهد برد تا بتوانید این برنامه را اجرا کنید. در ضمن می‌توانید از این آموزش هم استفاده کنید.

پس از نصب موفق نرم‌افزارهای مک و آی‌اواس، تنها کافی است آیپد خود را با کابل USB به مک متصل کنید و از تجربه‌ی شبیه‌سازی نوار لمسی مک بوک پرو لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات