اچ پی در حال کار روی گوشی ویندوزی جدید است

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌پی الایت ایکس 3 گوشی قدرتمند ویندوزفونی است که به دلیل مشکلاتش، نتوانست موفقیت خوبی به دست آورد. با‌این‌حال ظاهرا اچ‌‌پی در حال کار روی گوشی ویندوزی دیگری است.
تبلیغات

یکی از قدرتمندترین گوشی‌های ویندوزی موجود در بازار که امسال عرضه شده، الایت ایکس ۳ اچ‌پی است که البته موفقیت زیادی به دست نیاورد. بعد از چند تأخیر متوالی، بالاخره این گوشی به‌تازگی در اروپا و آمریکا عرضه شده است؛ اما قیمت بالا و برخی ویژگی‌ها که به‌خوبی کار نمی‌کنند، باعث شده‌اند حتی طرفداران پروپاقرص ویندوزفون‌ نیز کمتر به سمت این گوشی بروند.

با این حال مشکلات مذکور باعث شده‌اند تا اچ‌پی ناامید شود. به نظر می‌رسد این شرکت با مایکروسافت همکاری می‌کند تا سال آینده و احتمالا در ماه فوریه ۲۰۱۷ گوشی جدید ویندوزی را وارد بازار کند.

این موضوع توسط دو منبع تائید شده است که اچ‌پی مسئولیت توسعه و فروش گوشی را بر عهده خواهد داشت و مایکروسافت نیز بخشی از هزینه‌های تولید را تأمین می‌کند.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد مایکروسافت فناوری‌هایی را که در گوشی‌های لومیا استفاده شده‌اند نیز در اختیار اچ‌پی قرار می‌دهد تا این شرکت از آن‌ها بهره ببرد. از این فناوری‌ها می‌توان به Glance، صفحه نمایش ClearBlack، دو بار لمس صفحه نمایش برای روشن شدن و ویژگی‌های پیشرفته‌ی دوربین اشاره کرد. 

هر چند در مورد زمان معرفی این گوشی اطلاعاتی در دست نیست؛ ولی مایکروسافت طی کنفرانس داخلی خود اعلام کرده است که در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۷، گوشی ویندوزی جدیدی وارد بازار خواهد شد.

با توجه به این‌که اچ‌پی الایت ایکس ۳ نیز در فوریه‌ی سال قبل معرفی شده بود، انتظار می‌رود گوشی جدید این شرکت نیز در MWC 2017 معرفی شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات