مایکروسافت سرویس مدیریت مشتریان اوت‌ لوک را برای ویندوز و iOS منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت سرویس مدیریت مشتریان اوت لوک را به زودی و به عنوان بخشی از سرویس آفیس ۳۶۵ منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

امروز مایکروسافت ابزار جدید خود «Outlook Customer Manager» را معرفی کرد. نرم‌افزاری که به شرکت‌ها کمک می‌کند از طریق اوت‌لوک رابطه‌ی خود با مشتریان را کنترل و مدیریت کنند.

این ابزار برای شرکت‌هایی که به عضویت سرویس آفیس ۳۶۵ بیزنس پرمیوم درآمده‌اند به شکل رایگان در دسترس خواهد بود. به‌زودی برخی از شرکت‌ها به شکل آزمایشی به امکانات این سرویس دسترسی پیدا خواهد کرد و تا چند ماه آینده این دسترسی به سایر مشتریان گسترش پیدا می‌کند. (مایکروسافت همچنین به دنبال در اختیار گذاشتن این سرویس برای استفاده‌ی کاربران آفیس ۳۶۵ اینترپرایز است.) به محض فعال شدن سرویس، آیکونی مخصوص در اپ ویندوز اوت‌لوک ۲۰۱۶ به نمایش در خواهد آمد. هرچند هنوز برنامه‌ای برای فعال‌سازی آن در سرویس وب اوت‌لوک در دست نیست.

مایکروسافت می‌گوید یک اپ iOS نیز برای این سرویس آماده شده است که به‌زودی در اپ‌استور منتشر خواهد شد و با فاصله‌ای کوتاه برای سایر سیستم‌عامل‌ها نیز در دسترس خواهد بود.

Outlook Customer Manager که در محیط اوت‌لوک ۲۰۱۶ در سمت راست ایمیل‌ها به نمایش در خواهد آمد، فایل‌هایی را به کاربران نشان می‌دهد که مرتبط با فعالیت‌ها و مشتریان هستند. همچنین وظایف، نوشته‌ها و یک تایم‌لاین از فعالیت‌ها نیز در دسترس خواهد بود. با این وجود که تمامی این اطلاعات پیش از این در آفیس ۳۶۵ ذخیره می‌شدند؛ با استفاده از این امکانات دسترسی به آن‌ها بسیار ساده‌تر خواهد شد. این اطلاعات همچنین می‌توانند برای همکاران و مشتریان شما به نمایش در آیند.

این ابزار جدید به کاربران اجازه می‌دهد که تمامی قراردادها را با استایل صفحه‌ی گسترده مشاهده کنند. همچنین امکانی به نام «Focused» کمک می‌کند که پروژه‌های مهم‌تر با اولویت بالاتر به نمایش در آیند.

Outlook Customer Manager تا حد زیادی به یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شبیه است؛ هرچند محدودیت‌های خود را دارد. مایکروسافت در یک وبلاگ خود توضیح می‌دهد: «در صورتی که کسب‌وکار شما رشد کند، می‌توانید سرویس خود را به داینامیکس ۳۶۵ تغییر دهید تا به اطلاعات کاربردی‌تری از عملکرد و مشتریان خود دسترسی پیدا کنید. این سرویس همچنین دیدگاه‌ عمیق‌تری در زمینه‌ی اقتصادی و مشتریان به شما ارائه می‌کند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات