تصاویر لومیا 750 مایکروسافت؛ گوشی میان رده‌ای که هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود ندید

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در سال گذشته قصد داشت که محصول لومیا ۷۵۰ را روانه‌ی بازار کند اما این محصول هرگز تولید نشد.
تبلیغات

هر چند که هنوز هم مایکروسافت در حال فروش گوشی‌های لومیا است اما به نظر می‌رسد که این محصول رفته‌رفته در حال محدود شدن است. آخرین گوشی هوشمند لومیا، محصول پایین رده‌ی لومیا 650 بود که در ماه فوریه به دنبال گوشی‌هایی چون لومیا 950، 950XL و لومیا 550 عرضه شد. (این سه گوشی در اکتبر سال گذشته وارد بازار شدند).

اما واقعا چه اتفاقی افتاد که لومیا ۷۵۰ و لومیا ۸۵۰ در سال گذشته تولید نشدند و تولید این دو محصول لغو شد؟ با این حال اگر کنجکاو هستید تا بدانید ویژگی‌های لومیا 750 چه بوده است می‌توانیم نگاهی به مشخصات آن داشته باشیم.«ایوان بلس» که یکی از فاش‌کنندگان معروف مشخصات گوشی‌های هوشمند است، رندرهایی از این گوشی لغو تولید شده با نام رمز مایکروسافت جیولین تهیه کرده است.

لومیا 750

بنا به اطلاعاتی که از قبل به دست آمده‌اند، لومیا ۷۵۰ هم مانند لومیا ۶۵۰ دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰ پیکسل است. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنیم، لومیا ۷۵۰ حاشیه‌های کوچک‌تری پیرامون صفحه نمایش خود دارد و مسلما از لومیا ۶۵۰ خوش‌ظاهرتر است. پردازنده‌ی این گوشی قرار بود قوی‌تر از اسنپدراگون ۲۱۲ به‌کاررفته در لومیا ۶۵۰ باشد و به جای آن از اسنپدراگون ۴۱۰ استفاده شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ظرفیت باتری ۲۶۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت، میزان رم ۱ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش ۸ گیگابایت، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل اشاره کرد.

با این حال، دقیقا نمی‌دانیم که علت صرف‌نظر شدن از تولید این دستگاه چه بود؛ اما یک دلیل احتمالی می‌تواند این باشد که کمپانی سازنده، توجه خود را بر روی تولید سرفیس فون متمرکز کرده است. هر چند که به نظر می‌رسد تا قبل از اواسط نیمه‌ی دوم ۲۰۱۷ هم خبری از این محصول جدید نباشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات