سامسونگ نمایشگر گلکسی اس 8 را برای جلب نظر علاقمندان گلکسی نوت 7 بزرگتر می‌کند

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گزارش‌ها حاکی است که سامسونگ برای جلب نظر علاقمندان و خریداران گلکسی نوت ۷، قصد دارد تغییراتی در گوشی گلکسی اس 8 ایجاد کند.
تبلیغات

گزارش جدید منتشر شده نشان از این دارد که سامسونگ برای جلب نظر علاقمندان به گلکسی نوت ۷ و خریداران این گوشی، در نظر دارد تا نمایشگر گلکسی اس ۸ را کمی بزرگ‌تر کند. انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ در دو نسخه با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۷ و ۶.۲ اینچی راهی بازار شود. گمانه‌ها نشان از این دارد که گلکسی اس ۸ کمی دیرتر از موعد همیشگی راهی بازار خواهد شد.

نکته‌ای که در گزارش‌های جدید به آن اشاره شده عدم افزایش سایز کلی گوشی است و با این وجود به نظر می‌رسد سامسونگ محصولی را بدون حاشیه راهی بازار خواهد کرد که بخش اعظمی از پنل جلویی را نمایشگر تشکیل خواهد داد. همچنین باید به مطرح شدن گمانه‌هایی در خصوص حذف کلید فیزیکی Home اشاره کرد. با توجه به حذف کلید فیزیکی Home و استقبال از نسخه‌ی مجهز به نمایشگری با لبه‌های خمیده به نظر می‌رسد سامسونگ هر دو نسخه گلکسی اس ۸ را با نمایشگر لبه خمیده راهی بازار خواهد کرد.

شماری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که با افزایش احتمال استفاده از نمایشگری با سایز بزرگ‌تر، شاید سامسونگ نام پلاس را برای نسخه‌ی ۶.۲ اینچی در نظر بگیرد که سال ۲۰۱۵ گلکسی اس ۶ اج را تحت نسخه‌ای با نام اج راهی بازار کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات