اپل سال 2017 مک بوک‌ های بیشتری وارد بازار می‌کند

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد اپل خود را برای فروش گسترده‌ی مک بوک پرو‌ جدید در سال 2017 آماده می‌کند.
تبلیغات

بر اساس گزارش DigiTimes، اپل به تولیدکنندگان قطعات مک بوک‌های جدید اعلام کرده که عرضه‌ی این لپ تاپ در اواخر سال ۲۰۱۶ و اوایل سال آینده میلادی رشد فزاینده‌ای خواهد داشت و عملاً آنها باید خود را آماده کنند.

ظاهراً اپل به فروش لپ تاپ‌های جدید خود تا پایان سال خوش‌بین بوده و می‌خواهد با کنترل عرضه، پروسه‌ی فعلی را تا ورود به سال ۲۰۱۷ ادامه دهد و این در حالی است که افزایش سود و درآمد این شرکت منوط به فروش موفق محصولات اپل در سال آینده خواهد بود.

همین منبع اضافه می‌کند اپل در حال حاضر خواستار تولید مک بوک پروهای بیشتر نیست و حتی برنامه‌ عرضه‌ی و ارسال این محصول را نیز به دلیل کمبود باتری، کیبورد و بخش‌های لولایی درب مک بوک به تاخیر انداخته است.

برخی از کارشناسان بازار معتقدند تا پایان سال ۲۰۱۶ اپل حدود ۱۵ میلیون مک بوک پرو وارد بازار خواهد کرد و همین پروسه در سال ۲۰۱۷ نیز ادامه می‌یابد، در این میان طبق گزارش اکونومیک دیلی شرکت تایوانی ODM اعلام کرده که اپل سفارش نوار لمسی مک بوک‌های جدید را به این تولید کننده واگذار کرده است.

این در حالی است که گفته می‌شود تامین کننده‌ی سنگاپوری به دلیل مشکلات تولید کیبورد و TouchBar و عدم توانایی در برآوردن خواسته‌های اپل، نتوانسته بود به تعهداتش عمل کند، اپل تولید این قطعات را به شرکت ODM سپرده است.

به نظر می‌رسد بخشی از تاخیر بوجود آمده در عرضه‌ی مک بوک‌های جدید به تولید محدود کیبورد‌های این لپ تاپ مرتبط باشد.

باید دید آیا تاخیر بوجود آمده در عرضه مک بوک‌ پرو تاثیری بر فروش کلی این محصول خواهد گذاشت یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات