گوگل توسعه دهندگان شبیه ساز اندروید LeapDroid را استخدام کرد

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل تیم توسعه دهنده‌ی شبیه ساز اندروید LeapDroid را که امکان اجرای این سیستم عامل روی پی‌سی را فراهم می‌کند، استخدام کرد.
تبلیغات

تیمی که شبیه ساز اندروید LeapDroid را توسعه داده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن سیستم عامل اندروید را روی پی‌سی‌های خود اجرا کنند، اعلام کرده که از این پس زیر نظر گوگل فعالیت خواهند کرد. با توجه به اینکه گوگل این تیم را تصاحب کرده، از این‌رو عدم سرویس‌دهی این شبیه‌ساز چندان جای تعجبی ندارد، بطوریکه توسعه‌‌دهندگان LeapDroid اعلام کرده‌اند که توسعه‌ی این شبیه ساز را متوقف خواهند کرد.

هوان رن و هیوهونگ لو، موسسان LeapDroid در این خصوص چنین اظهار نظر کرده‌اند:

با توجه به اینکه هنوز برای اظهار نظر در این خصوص زود است، اما ما با نگاهی به آینده در کنار دوستان خود در گوگل کار خواهیم کرد.

این تیم به این نکته اشاره کرده که LeapDroid بصورت کامل وابسته به گوگل نیست و در واقع این تیم بصورت کامل توسط گوگل تصاحب نشده است. به نظر می‌رسد گوگل بیشتر علاقمند به استخدام متخصصانی است که در قالب تیم، این شبیه ساز را توسعه داده‌اند. در صورتی که شبیه ساز LeapDroid را روی سیستم خود نصب داشته باشید، می‌توانید همچنان از آن استفاده کنید، اما دیگر بروزرسانی جدیدی برای آن منتشر نخواهد شد. سایت رسمی LeapDroid نیز دانلود این شبیه ساز را از وب‌سایت خود حذف کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا گوگل در پی ایجاد تغییراتی در فرآیند توسعه اندروید است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات