مشخصات تبلت Miix 720 لنوو، رقیب سرفیس Pro منتشر شد

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات تبلت IdeaPad Miix 720 لنوو که شباهت بسیاری به مدل‌ سرفیس پرو دارد زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

با وجود اینکه لنوو تبلت Miix 510 را که نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی مدل موفق Miix 700 بوده را به تازگی وارد بازار کرده است، اما بر اساس گزارش سایت آلمانی WinFuture به نظر می‌رسد که لنوو قصد دارد میکس 720 را با سخت افزاری قدرتمند به زودی وارد بازار کند.

در این مقاله اشاره شده که مدل جدید دارای نمایشگری ۱۲ اینچی با وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود و رم و هارد دیسک آن به ترتیب به ۱۶ گیگابایت و ۱ ترابایت از نوع SSD افزایش پیدا کرده است. در عین حال پردازنده‌های این تبلت نیز از مدل‌های i3، i5، i7 سری Kaby Lake خواهد بود.

بر اساس گزارش این سایت، بر‌خلاف مک بوک پرو‌های جدید، پورت‌های موجود در این تبلت نیز دستچینی از دو USB-C و دو USB3 خواهد بود که مدل یو اس بی سی وظیفه‌ی شارژ دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

لنوو در میکس 720 همانند مدل‌های یوگا و Miix 510 از پایه‌های مخصوص با لولا‌هایی به شکل بند فلزی ساعت استفاده می‌کند که به نوعی مخصوص این سری از محصولات است.

مشخص نیست که چه زمانی این تبلت به بازار عرضه می‌شود یا قیمت آن در چه محدوده‌ای خواهد بود اما با ارائه‌ی این اطلاعات می‌توان انتظار داشت که تا زمان عرضه و معرفی Miix 720 زمان زیادی باقی نمانده است.

نظر شما در خصوص این تبلت لنوو چیست؟ آیا با وجود چنین سخت افزاری سرفیس پرو قادر به رقابت با آن خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات