مشخصات گوشی Moto M در بنچمارک Antutu رویت شد

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعاتی که درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری گوشی Moto M در بنچمارک Antutu منتشر شده، این گوشی به پردازنده هلیو P10 مجهز شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد پس از معرفی و عرضه‌ی مدل Moto Z شاهد ورود نسخه‌ی موتو ام باشیم. این گوشی که با کد XT1662 نیز شناخته می‌شود آغازگر روالی تازه در سری موتو خواهد بود.

نسخه‌ای از Moto M که قرار است در چین عرضه شود اپلیکیشن‌های شرکت مایکروسافت مانند Office، OneDrive و Skype را از پیش نصب شده خواهد داشت. این اولین گوشی موتو ام موتورولا است که با چنین ویژگی وارد بازار می‌شود.

علاوه بر این، در شبکه‌ی اجتماعی Weibo نیز عکسی از بنچمارک Antutu این گوشی برای کاربران به اشتراک گذاشته شده که خبر از وجود پردازنده‌ی Helio P10، صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با پوشش محافظ گوریلا گلس ۴ و وضوح تصویر 1080P می‌دهد. پردازنده‌ی گرافیکی Mail T-860، چهار گیگابایت رم و دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از جمله‌ی مشخصات سخت افزاری این موبایل هستند.

Moto M

اندروید ۶ مارشمالو به شکل پیش‌فرض روی گوشی نصب شده و قرار است این مدل هشتم نوامبر به صورت رسمی معرفی شود. یک نسخه از این گوشی که به بازار چین عرضه می‌شود، شامل اپلیکیشن‌های مایکروسافت خواهد بود و نسخه‌ی دیگر که برای بازار آسیا در نظر گرفته شده ممکن است فاقد چنین اپلیکیشن‌هایی باشد. اما هر دو نسخه از اسکنر اثر انگشت و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات