سونی تجارت تولید باتری خود را در ازای 166 میلیون دلار واگذار کرد

سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی علاوه بر کاهش پیش‌بینی خود از درآمد کسب شده در سال مالی جاری، اعلام کرد که کسب و کار تولید باتری را نیز واگذار می‌کند.
تبلیغات

سونی روز دوشنبه دهم آبان ماه از کاهش پیش‌بینی خود برای درآمد سال مالی جاری خبر داد. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که کسب و کار تولید باتری خود را واگذار می‌کند.

سونی در پی آن است تا به مدد کنسول پلی استیشن ۴ و همچنین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر، نتایج خوب مالی را در سال مالی جاری رقم بزند.

سونی برای رسیدن به مقصد خود در نظر دارد تا کسب و کار تولید باتری را واگذار کند. این کمپانی اعلام کرده که Murata Manufacturing خریدار این بخش از سونی بوده و در قبال در اختیار گرفتن بخش تولید باتری سونی قریب به ۱۶۶ میلیون دلار پرداخت کرده است. سونی برنامه‌ی مدونی برای بازسازی کمپانی دارد که فروش بخش تولید باتری را باید بخشی از همین برنامه عنوان کرد. سونی در نظر دارد تا ساختار خود را مبتنی بر بازی‌های ویدیویی و حوزه‌ی سرگرمی و همچنین بخش تولید سنسور دوربین بازسازی کند. سنسورهای سونی در بسیاری از گوشی‌های هوشمند رده بالای بازار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سونی اعلام کرده که انتظار دارد تا سودی ۲.۶ میلیارد دلاری را برای سال مالی جاری که ماه مارس به پایان می‌رسد، به دست بیاورد. پیش‌بینی سود کسب شده توسط سونی در مقایسه با آمار ارائه شده این کمپانی در ماه جولای نشان از کاهشی ۳۰۰ میلیون دلاری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات