ثبت نام سومین دوره مسابقات ملی فن‌آورد آغاز شد

شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چند سالی هست که دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مستعد را با روشی جدید به صنایع معرفی می‌کند.
تبلیغات

امروزه شرکت‌ها و صنایع در جهت توسعه کسب و کار خود بیشتر از هر وقت دیگری نیازمند افرادی خلاق، توانمند و متخصص هستند و نیاز به منابع انسانی توانمند روز به روز در بین شرکت‌های صنعتی بیشتر می‌شود. از طرفی دانشگاه‌های کشور همچنان به روش‌های گذشته مدرک می‌دهند و شیوه تحصیلی و ارزیابی دانشجویان متاثر از این سطح نیاز نشده است.

فن‌آورد هر ساله و به صورت منظم سعی می‌کند با شناسایی نیازهای به روز صنایع پیشرو سعی در معرفی این نیازها به جامعه متخصصین و ارزیابی استعدادهای افراد مبتنی بر این نیازها، فارغ از هر مدرک یا معدل دانشگاهی دارد. این مسابقات که از سال اول از طریق ارتباط با بیست شرکت صنعتی و دانش بنیان شروع شد و در سال ۹۴ بیش از ۳٫۰۰۰ نفر شرکت‌کننده داشت. امسال نیز با بیش از ۱۰۰ شرکت صنعتی و دانش بنیان ارتباط دارد و در ۸ رشته تخصصی برگزار می‌شود.

رشته‌های اصلی این دوره از مسابقات برنامه نویسی کامپیوتر، داده‌کاوی، برق - الکترونیک، برنامه‌نویسی تلفن‌های هوشمند، داده‌کاوی، گرافیک، معماری، OSINT و بازی‌سازی است. علاقه‌مندان با شرکت در این مسابقه علاوه بر آشنایی با نیازهای واقعی صنعت کشور، در رتبه‌بندی ملی این رویداد که توسط دانشگاه صنعتی شریف منتشر می‌شود نیز حضور خواهند داشت. علاوه بر این، ۲۵۰ سکه تمام بهار آزادی از جوایز ارزنده‌ی این رویداد است که در کنار گواهی رسمی مهارت دانشگاه صنعتی شریف و بورسیه شغلی، این رویداد را جزء چالش‌برانگیزترین و جذاب‌ترین مسابقات کشور می‌کند.

سومین دوره مسابقات ملی مهارت‌سنجی فن‌آورد امسال با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و پارک فناوری پردیس از ۲۸ آبان ماه شروع شده و مرحله حضوری آن از ۱۷ الی ۱۹ آذر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به www.fanavard.ir مراجعه نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات